Muistutuskutsu medialle: Kauppakamarin Itä-Uudenmaan yrityspalkintokilpailun voittajan julkistamistilaisuus 12.5.2022

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön yrityspalkinnon voittaja julkistetaan Snellmaninpäivän elinkeinoaamussa torstaina 12.5.2022 Porvoossa. Kilpailun teemana on ollut tänä vuonna Työhyvinvointi – avain menestykseen.

Helsingin seudun kauppakamarin Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa vuosittain Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon perinteisessä Snellmaninpäivän elinkeinoaamussa. Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita tilaisuuteen.

Aika: Torstai 12.5.2022 klo 8.30–10.15
Paikka: Taidetehdas, os. Läntinen Aleksanterinkatu 1, Porvoo,
2. kerroksen kokoustilat. Kulku Kauppakujan kautta.

Ohjelma

Aamupalatilaisuuden avaa Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön puheenjohtaja Katarina Enholm. Ellun Kanojen Taru Tujunen puhuu aiheesta tulevaisuuden työhyvinvointi. Tilaisuuden lopuksi julkistetaan Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon 2022 voittaja.

Ilmoittautumiset

Pyydämme median edustajia ilmoittautumaan julkistamistilaisuuteen keskiviikkoon 11.5.2022 klo 12 mennessä Itä-Uudenmaan alueen asiamies Hilkka-Leena Oravalle, p. 040 5514175, hilkkaleena.orava@gmail.com

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.