Muistutuskutsu medialle: Q3-tulos, Italian velkaantuminen ja väestönkehitys pe 19.10.klo 9

Varman Q3-tulosinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee osavuosituloksen, käy läpi Italian velkaantumista ja kertoo väestönkehityksen vaikutuksesta eläkejärjestelmään pitkällä aikavälillä. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksia ja talousnäkymistä.

Varma julkistaa osavuosiraportin 1.1.–30.9.2018 perjantaina 19.10.2018 klo 9. Samaan aikaan järjestämme osavuosikatsautta koskevan tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Marjut Tervola

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Muistutuskutsu medialle: Ajankohtaista Varman kiinteistösijoituksissa Tampereella ti 28.5. klo 1323.5.2019 09:57:46 EESTKutsu

Varma rakentaa Finlaysonin alueen kupeeseen Puuvillatehtaankatu 6:een uusia vuokra-asuntoja käyttöikänsä loppuun tulleiden asuintalojen tilalle. Samaan kohteeseen tulee myös Varman ensimmäinen helpotetun asumisen asuintalo. Uusi Aika koteja -konsepti huomioi yhteisöllisyyden, asumista helpottavat palvelut ja esteettömän liikkumisen jo suunnitteluvaiheessa. Rakentaminen käynnistyy tänä vuonna. Kutsumme median edustajia kuulemaan ja keskustelemaan Varman omistaman asuintalokorttelin tulevasta muutoksesta. Aika: tiistaina 28.5.2019 klo 13 Paikka: VarmaWorks coworking -tila, Väinö Linnan aukio 15, 4. krs., 33210 Tampere. Liitteenä olevassa kartassa kohta 15. Ohjelma: Varman kiinteistösijoitukset ja vastuullisuus (Kiinteistöistä vastaava sijoitusjohtaja Ilkka Tomperi) Puuvillatehtaankatu 6:n rakennushanke ja Aika koteja (Kiinteistökehitysjohtaja Sari Raunio) Finlaysonin alue kulttuuri- ja tapahtumakeskuksena (Kiinteistöpäällikkö Kai Niinimäki) Finlayson Art Area 2019 -kuvataidetapahtuma (Ta