Muistutuskutsu medialle: Varman Q3-tulos ja euroalueen rahapolitiikan vaikutukset - pitääkö Suomessa elvyttää?

Varman Q3-tulosinfo medialle pidetään pe 1.11. klo 9 Salmisaaressa.

Varman Q3-tulosinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee tammi–syyskuun osavuosituloksen sekä käy läpi euroalueen rahapolitiikan vaikutuksia Suomeen. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksista ja markkinanäkymistä.

Varma julkistaa osavuosiraportin 1.1.–30.9.2019 perjantaina 1.11.2019 klo 9. Samalla järjestämme tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi).

Lämpimästi tervetuloa!

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.