Muistutuskutsu medialle: Varman tilinpäätös 2018, talouskasvu ja vanheneva Suomi pe 15.2. klo 9:30

Varman tilinpäätösinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee vuoden 2018 tilinpäätöksen, käy läpi talouskasvun näkymiä ja arvioi, miten vanheneva Suomi muuttaa työmarkkinoita. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksia ja markkinanäkymistä.

Varma julkistaa tilinpäätöksen 2018 perjantaina 15.2.2019 klo 9:30. Samaan aikaan järjestämme tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Marjut Tervola

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Kutsu medialle: Varman Q2-tulosinfo pe 16.8. klo 9.007.8.2019 08:53:37 EESTKutsu

Tervetuloa Varman Q2-tulosinfoon perjantaina 16.8.2019 klo 9.00 Helsingin Salmisaareen osoitteeseen Salmisaarenranta 11. Toimitusjohtaja Risto Murto käy läpi katsauskauden tuloksen ja ajankohtaisia talousaiheita. Varman sijoituksista ja markkinoiden näkymistä kertoo sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä. Ilmoittaudu tilaisuuteen Varman viestintään Marjut Tervolalle, puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi. Lämpimästi tervetuloa! VARMA Marjut Tervola, viestintäpäällikkö