Muistutuskutsu medialle: Varman tilinpäätös 2018, talouskasvu ja vanheneva Suomi pe 15.2. klo 9:30

Varman tilinpäätösinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee vuoden 2018 tilinpäätöksen, käy läpi talouskasvun näkymiä ja arvioi, miten vanheneva Suomi muuttaa työmarkkinoita. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksia ja markkinanäkymistä.

Varma julkistaa tilinpäätöksen 2018 perjantaina 15.2.2019 klo 9:30. Samaan aikaan järjestämme tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki.

Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Marjut Tervola

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Kutsu medialle: Varman Q1-tulosinfo ti 30.4. klo 9.0018.4.2019 08:52:09 EESTKutsu

Tervetuloa Varman Q1-tulosinfoon tiistaina 30.4.2019 klo 9.00 Helsingin Salmisaareen osoitteeseen Salmisaarenranta 11. Toimitusjohtaja Risto Murto käy läpi katsauskauden tuloksen ja ajankohtaisia talousaiheita. Varman sijoituksista ja markkinoiden näkymistä kertoo sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä. Voit ilmoittautua tilaisuuteen Varman viestintään Marjut Tervolalle puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi. Lämpimästi tervetuloa! VARMA Marjut Tervola Viestintäpäällikkö

Chairman Kari Jordan resigns from Varma’s Supervisory Board29.3.2019 12:21:37 EETTiedote

The Chairman of Varma’s Supervisory Board, Kari Jordan, resigned from the Supervisory Board on 28 March 2019, due to his election as a member of the Board of Directors of Nordea Bank Abp on 28 March 2019. According to the Act on Earnings-Related Pension Insurance Companies, the chairman of a supervisory board cannot be a member of a bank’s board of directors. Varma’s Supervisory Board will elect a new Chairman from among its members at its next meeting on 16 May 2019. Further information: Katri Viippola, SVP, Communications, HR and CSR, tel. +358 400 129 500, firstname.lastname@varma.fi