Muistutuskutsu: Tulossa kaikkien aikojen suurin kotimainen jääshow

Aika: tiistaina 16.2.2021 klo 11.30 – 12.30

Paikka: Online-tilaisuus, joka striimataan medialle Vimeon kautta. Osallistumislinkki lähetetään tilaisuuteen ilmoittautuneille sähköpostitse ennakkoon.

Jääshow'ssa esiintyy maamme nimekkäimpiä jääurheilutähtiä, mm. taitoluistelija Kiira Korpi sekä jääkiekkoilijat Niklas Hagman ja Pekka Saravo. Kaikki jääkiekkoilijat ja taitoluistelijat paljastetaan tiedotustilaisuudessa, ja heistä suurin osa on mukana julkistustilaisuudessa, osa myös paikan päällä studiossa.

Ilmoittautuminen online-tilaisuuteen:

Ilmoittautumiset ma 15.2.2021 klo 15.00 mennessä lomakkeella

Tilaisuus striimataan Flavorium-studiolla Helsingissä (Mall of Tripla, 5. kerros, Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki). Studiolle pääsee paikan päälle hyvin rajoitettu määrä median edustajia koronarajoitusten takia, ja nopeimmin ilmoittautuvat voidaan ottaa mukaan.

Haastattelut ja kysymykset sekä ilmoittautuminen studioon:

Medialla on mahdollisuus haastatella esiintyjiä sekä taiteellista ja tuotannollista työryhmää. Haastattelupyynnöt ja kysymykset esiintyjille sekä studioilmoittautuminen ennakkoon osoitteeseen jarmo.holopainen@avidlyagency.com

Paikalla ovat luistelijoiden lisäksi tuotannon taiteellisesta työryhmästä muun muassa:
Cirque du Soleil’n tuotannoissa ansioitunut Melissa A. Thompson, koreografi Reija Wäre, säveltäjä Tuomas Kantelinen, valosuunnittelija Mikki Kunttu, puvustaja Erika Turunen ja jääkoreografi Anu Oksanen. Lisäksi paikalla ovat mm. Suomen Taitoluisteluliiton toiminnanjohtaja Outi Wuorenheimo, Uros Live -areenan toimitusjohtaja Marko Hurme ja Tampere-talon toimitusjohtaja Paulina Ahokas

Tampere-talo Oy on perustettu 1987 ja ovet avattiin yleisölle 1990. Se on Tampereen kaupungin omistama osakeyhtiö. Talossa on vieraillut jo lähes 10 miljoonaa kävijää. Yhtiön toimitusjohtaja on Paulina Ahokas ja työntekijöitä on 80. Hallituksen puheenjohtaja on Martti Silvennoinen.

Talossa toimivat lisäksi täysimittainen sinfoniaorkesteri Tampere Filharmonia, à la carte ravintola Tuhto ja maailman ainoa Muumimuseo. Talon yhteydessä palvelee Suomen ensimmäinen Courtyard by Marriott -hotelli.

Visualisti ja valosuunnittelija Mikki Kunttu saa oman festivaalin22.2.2021 10:30:00 EETTiedote

Valosuunnittelija ja visualisti Mikki Kuntun 50-vuotisjuhlan kunniaksi Tampere-talossa järjestetään kansainvälinen festivaali syksyllä 2022. Tapahtuma kantaa nimeä Valossa Mikki Kunttu. Kunttu on yksi Suomen kansainvälisesti menestyneimmistä taiteilijoista, valosuunnittelijoista ja visualisteista. Festivaali esittelee Kuntun mittavaa uraa ja tarjoaa yleisölle mm. konsertin Tampere Filharmonian kanssa, gaalajuhlan, näyttelyn ja ammattilaisseminaarin. Kansainvälisessä gaalajuhlassa on mukana esiintyjiä ja taiteilijoita Kuntun uralta: Tero Saarinen Company, Apocalyptica, Chisu, Kimmo Pohjonen, Martti Suosalo sekä Bostonin Baletin, Tanskan Kuninkaallisen Baletin ja Cirque du Soleilin solisteja. Festivaali julkaistaan tänään maanantaina 22. helmikuuta, Kuntun 50-vuotissyntymäpäivänä. Tapahtuman lipunmyynti alkaa ja koko ohjelma julkaistaan vuoden 2021 aikana.

Taitoluistelun, jääkiekon ja esittävän taiteen huiput ainutlaatuisessa suurtuotannossa Uros Live -areenalla tammikuussa 202216.2.2021 11:30:00 EETTiedote

H. C. Andersenin rakastettu Lumikuningatar-tarina tuodaan ensimmäistä kertaa jäälle Suomessa. Tampereella joulukuussa 2021 avautuva Uros Live -areena tarjoaa ainutlaatuiset puitteet kaikkien aikojen suurimmalle kotimaiselle jäätuotannolle, jossa ovat mukana taitoluistelijat Kiira Korpi, Laura Lepistö, Susanna Rahkamo, Petri Kokko, Mila Kajas ja muodostelmaluistelujoukkue Marigold IceUnity. Jääkiekkoilijoista mukana ovat Niklas Hagman, Marko Anttila, Jenni Hiirikoski ja Pekka Saravo. Esityspäivät ovat 1.-3.1.2022. Kyseessä on koko perheelle sopiva jääshow. Liput tulevat myyntiin maanantaina 22.2.

Toppartister inom konståkning, ishockey och föreställande konst i en unik storproduktion på Uros Live-arena i januari 202216.2.2021 11:30:00 EETTiedote

H. C. Andersens älskade berättelse Snödrottningen för första gången på is i Finland. Uros Live-arenan, som invigs i Tammerfors i december 2021, erbjuder en enastående estrad för alla tiders största inhemska isproduktion. I produktionen medverkar konståkarna Kiira Korpi, Laura Lepistö, Susanna Rahkamo, Petri Kokko, Mila Kajas, konståkningslaget Marigold IceUnity samt hockeyspelarna Niklas Hagman, Marko Anttila, Jenni Hiirikoski och Pekka Saravo. Showen visas den 1–3 januari 2022. Isshowen är en föreställning för hela familjen. Biljettförsäljningen börjar måndagen den 22 februari. En av de föreställningarna ges på svenska.

Tulossa kaikkien aikojen suurin kotimainen jääshow3.2.2021 12:46:08 EETKutsu

Tule kuulemaan kaikkien aikojen suurimmasta, täynnä tähtiä oleva kotimaisesta jääshow’sta. Suurtuotannon toteuttaa kansallisesti ja kansainvälisesti tunnettu ja noteerattu taiteellinen työryhmä. Tilaisuudessa paljastetaan kansainvälisesti tunnustusta saaneiden kotimaisten tähtien koko esiintyjälista, joka sisältää kotimaamme nimekkäimmät taitoluistelijat ja jääkiekkoilijat. Osallistumalla tilaisuuteen pääset haastattelemaan tuotannon tähtikaartia sekä taiteellisen työryhmän edustajia.