MUJI avaa pop up ­–kioskin Kampin kauppakeskukseen 24.6.

MUJI avaa Helsinkiin neljännen pop up –kauppansa. Minikokoinen MUJI-kioski palvelee Kampin keskuksen alimmassa kerroksessa E-tasolla 24.6.–30.9. Kioski tuo helpotusta marraskuussa avattavan jättimyymälän odotukseen.

MUJI-kioskissa on tarjolla matkustamisen sujuvoittamiseen suunniteltuja MUJI to GO -tuotteita, joiden avulla on kätevää pakata kevyemmin ja pitää matkatavarat järjestyksessä. Valikoimaan kuuluu matkalaukkuja sekä erilaisia pakkauksia ja pusseja kosmetiikan, vaatteiden, matkustusasiakirjojen ja johtojen järjestämistä varten.

”Kevyesti ja järjestelmällisesti pakattu laukku tekee matkustamisesta mukavampaa. MUJI to GO -tuotteiden avulla pakkaaminen ja purkaminen on huoletonta ja nopeaa, sekä vaatteet ja tavarat pysyvät hyvin järjestyksessä”, MUJI Finlandin myymäläesimies Maire Haarla sanoo.

Lisäksi MUJI-kioskissa on tarjolla aiempien pop up –myymälöiden suosikkeja, kuten snacksejä ja muita ruokatuotteita, tuoksudiffuusereita ja paperitarvikkeita.

”Kioski on varmasti mieleinen yllätys Suomen innokkaimmille MUJI-faneille, jotka jo kovasti odottavat Euroopan suurimman myymälän aukeamista”, MUJI Finlandin toimitusjohtaja Toshihiko Tanaka kertoo.

Euroopan suurin myymälä aukeaa syksyllä

MUJI avaa Helsinkiin Kampin kauppakeskukseen koko neljännen kerroksen valtaavan jättimyymälän marraskuussa 2019. Yrityksen päätuotelinjat ovat muoti, kodintavarat ja ruoka.

Uuteen myymälään tulee ensimmäisenä Euroopassa myös oma ruokaosasto. Lisäksi valikoimasta löytyy lifestyle-aiheisia kirjoja, ja OPEN MUJI –tilassa on mahdollisuus järjestää erilaisia tapahtumia.

Tietoa MUJIsta

MUJI on perustettu Japanissa 1980-luvulla vastauksena ja vastaliikkeenä tuon ajan kulutusyhteiskunnan kaupallisuudelle. MUJI on lyhenne ilmaisusta Mujirushi Ryohin, joka tarkoittaa merkittömiä laatutuotteita. MUJI avasi ensimmäisen Euroopan myymälän 1991 Lontoon Liberty-tavarataloon. Nykyään Euroopassa on 57 MUJI-myymälää.

Jenni Pöyry
jenni@mellakkahelsinki.fi