Multitronic Pro Oy

Multitronic Pro:sta GSK PLC:n IT-laitteiston toimittaja Belgia-Alankomaat-alueella sekä pohjoismaissa.

Multitronic Pro on solminut IT-laitteiston toimitus-sopimuksen GSK PLC:n kanssa.

Multitronic Pro ilmoittaa solmitusta IT-laitteiston toimitus-sopimuksesta GSK PLC:n kanssa. Sopimus kattaa Belgia-Alankomaat alueen sekä pohjoismaat. Multitronic Pro tulee toimittamaan GSK PLC:lle kattavan valikoiman IT-laitteisto ratkaisuja. Valikoimaan kuuluu suurin osa Apple laitteista sekä muista tuoteryhmistä.

Multitronic Pro Oy on useiden alojen innovatiivisten laitteistoratkaisujen suunnitteluun, valmistukseen sekä jakeluun erikoistunut yritys.

GSK PLC on maailmanlaajuinen biolääkealan yritys, jonka tarkoituksena on yhdistää tiede, teknologia ja lahjakkuus päästäkseen sairauksien edelle.

Multitronic Pro Oy
Gerbyntie 16