Murhamysteereitä ja kauhuelämyksiä Rantasipi-hotellien Halloweenissä

Halloween-viikonloppuna Rantasipin hotelleissa ratkotaan arvoituksia Tuoni Studion järjestämillä Murhamysteeri-illallisilla ja osallistutaan After Dark Helsingin karmivaan aikuisten kauhuelämykseen. Tapahtumapaikkoina toimivat Rantasipi Imatran Valtionhotelli, Rantasipi Pohjanhovi, Rantasipi Siuntion Kylpylä, Kylpylähotelli Rantasipi Eden ja Kylpylähotelli Rantasipi Laajavuori. Uudenlaiset elämykset ovat osa Rantasipin tulevaa brändiuudistusta.

Kauhua, pelottelua ja psykologista kieroilua on luvassa Imatran Valtionhotellissa 28.–29.10., kun After Dark Helsingin Three Acts of Faith -kauhuelämys koetaan linnan syvyyksissä. Kauhukokemus koostuu kolmesta koettelemuksesta, joista osallistujien tulee selvitä päästäkseen kohti kauhun loppuhuipennusta. Teemana elämyksessä on salaseura ja edetäkseen seuran ylemmille tasoille, joutuvat osallistujat suoriutumaan kolmesta eri koettelemuksesta.

”Asiakkaamme ovat toivoneet meiltä enemmän elämyksiä ja nyt haluammekin tuoda jotain uutta ja tavallisesta poikkeavaa vieraillemme. Uudenlaiset elämykset ja viihteeseen panostaminen on myös osa tammikuussa 2017 tapahtuvaa brändiuudistustamme Cumulus City & Resortiksi”, kertoo Rantasipin brand manager Elina Falzon.

After Dark Helsingin tuotannot eivät ole lasten leikkiä ja kauhuelämyksille on asetettu ikärajaksi 18 vuotta. After Darkin aikaisemmat kauhutalot ovat olleet hyvin suosittuja ja tulevaankin ohjelmaan on enää kourallinen lippuja jäljellä. Liput myy After Dark Helsinki (www.afterdark.fi).

Illalliselle verisen vieraan kanssa

Perjantaina 28. ja lauantaina 29.10. neljässä Rantasipi-hotellissa ratkotaan verisen vieraan tapahtumia Tuoni Studion järjestämällä Murhamysteeri-illallisella. Halloween-teemaisen illallisen aikana vieraat ratkovat vihjeiden ja todistusaineiston perusteella, mitä illalliselle ilmestyneelle veriselle vieraalle on tapahtunut. Jokainen uusi todiste vie illallistajat lähemmäs totuutta eksyneen vieraan kohtalosta tarinan edetessä kohti kylmäveristä ratkaisuaan. Murhamysteerin ratkomisen lomassa nautitaan Halloween-teemaan sopiva illallisbuffet, jossa tarjolla on muun muassa Zombin pesämunia, Velhon verikyynelsalaattia ja Draculan verilasagnea.

”Murhamysteeri-illallisilla jokainen voi olla oman elämänsä salapoliisi. Illallinen on vähän erilainen tapa viettää hauskaa Halloweeniä ystävien kesken. Usein kaikki spesiaalit ohjelmat tapahtuvat pääkaupunkiseudulla, mutta haluamme panostaa siihen, että myös muualla Suomessa nähdään ja koetaan uusia elämyksiä”, kertoo Restelin viihdepäällikkö Lauri Domnick.

Murhamysteeri-illalliset järjestetään perjantaina 28.10. Pohjanhovissa Rovaniemellä ja Edenissä Nokialla sekä lauantaina 29.10. Laajavuoressa Jyväskylässä ja Siuntion kylpylässä. Suositusikäraja illalliselle on 12 vuotta ja se kestää noin kaksi tuntia. Liput illallisille myy lippu.fi.

Elina Falzon, Brand Manager, Rantasipi, 046 6000 372, elina.falzon@restel.fi
Lauri Domnick, Viihdepäällikkö, Restel, 050 440 2851, lauri.domnick@restel.fi

Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 43 hotellia.  Liikevaihto vuonna 2015 oli 382,6 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. Burger King®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, O’Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat.