Musiikkivalmiita Lumo-koteja vuokrattavissa Punavuoresta

Helsingin keskustan sykkeeseen, Punavuoreen valmistuu vuoden 2019 alussa 32 musiikkivalmista Lumo-kotia. Perinteisten Lumo-asumisen etujen lisäksi Iso Roobertinkatu 30:n asunnoista löytyy musiikin ja laadukkaan äänentoiston ystäville valmiina huoneistokohtaiset äänentoistojärjestelmät.

Iso Roobertinkatu 30:n vuokralaiset pääsevät nauttimaan loistavan sijainnin, tasokkaiden sisustusmateriaalien ja kalusteiden lisäksi laadukkaasta äänentoistosta. Näihin Lumo-koteihin on yhteistyössä CETgroupin kanssa lisätty talon rakenteisiin integroidut äänentoistojärjestelmät.

Lumo-koteja musiikin ja äänikirjojen ystäville

Sisäänrakennettu äänentoistojärjestelmä tuo lisämukavuutta asumiseen. Järjestelmää on helppo käyttää; se laitetaan päälle asunnon seinästä löytyvästä käyttöpaneelista ja esimerkiksi matkapuhelimen kautta soitettava media toistuu asunnon rakenteisiin tyylikkäästi upotetuista kaiuttimista bluetooth-yhteyden avulla.

Verkossa toimivat musiikkipalvelut kasvattavat suosiotaan ja integroitu äänentoistojärjestelmä mahdollistaa musiikin kuuntelun helposti eri puolilla asuntoa.

– Musiikin kuuntelun pitää olla vaivatonta ja samalla kuitenkin huomaamatonta. Kaikki saadaan piiloon – näkyviin jää vain kattoon tai seinään upotetut kaiuttimet. Musiikki kuuluu, muttei näy! CETgroupin myyntipäällikkö Kim Lindstedt kertoo.

Asuntojen äänentoistojärjestelmä mahdollistaa myös äänikirjojen kuuntelun yhdessä muiden perheenjäsenten kanssa. Ensimmäiset Lumo-asukkaat ovat jo ottaneet järjestelmän käyttöön.

Musiikkivalmiit kodit yhteistyössä CETgroupin kanssa

CETgroupin äänentoistoratkaisut ovat olleet kokeilussa Helsingin Palmsenpolulla muutamassa Lumo-kodissa syksystä 2017 lähtien. Asukkailta saadun palautteen perusteella järjestelmä päätettiin asentaa Iso Roobertinkadun asuntoihin koko talon laajuisesti.

– Integroitu äänentoistojärjestelmä tuo kompaktiin kaupunkikotiin lisää laskutilaa muulle tarpeelliselle, Lumo-kotien myyntipäällikkö Mikko Purola toteaa ja jatkaa: lisäksi musiikin kuuntelu tekee tutkitusti hyvää, ja me haluamme edistää Lumo-asukkaiden hyvinvointia arjessa.

Järjestelmän asentaminen tapahtuu helpoimmin talon rakentamisen tai peruskorjauksen yhteydessä, siksi pilottikohteina ovat tällä hetkellä olleet uudet ja peruskorjatut Lumo-kodit.

Lisätietoja:

Iso Roobertinkatu 30:n vapaat asunnot: https://verkkokauppa.lumo.fi/kohde/11184

Mikko Purola, myyntipäällikkö, mikko.purola@lumo.fi, puh. +358 400 831 695
Kim Lindstedt, myyntipäällikkö, kim.lindstedt@cetgroup.fi, puh. +358 500 443 265

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa. Lumo ja VVO ovat osa Kojamo-konsernia. Lumo.fi