Mustalahden tiivis tapahtumakesä jatkuu aina elokuun loppuun asti – Venetsialaisia vietetään ysäritunnelmissa

Tampereella Mustalahden tapahtumasatama tarjoaa monipuolista ohjelmaa kesän loppumetreille saakka. Elokuun viihdetarjonnassa loistavat muun muassa Laura Voutilainen, Guitarfest sekä kesän päättävä, ysärimusiikille kunniaa tekevä Mustalahden Venetsialaiset.

Mustalahden Venetsialaisia juhlittiin ensimmäisen kerran elokuussa 2015. Kuva: AfterSunset Photography

Elokuu on Mustalahdessa vielä keikkakesän kulta-aikaa, kun satama-alueella esiintyvät eri musiikkilajeja yhdistelevä Atomirotta (11.8.), perinteisempiä rocksäveliä tarjoileva Ile Kallio Big Rock Band (12.8.) sekä konkaribändi Agents (18.8.). Elokuun viimeisenä perjantaina 25.8. taas päästään tunnelmoimaan Vain elämää -tähden tanssittamana, kun lauteille nousee Laura Voutilainen yhtyeineen.

– Artistikattauksen rakentamisessa meille oli tärkeää monipuolisuus. Esimerkiksi Laura Voutilainen kiinnostaa hieman varttuneempaa väkeä, kun Atomirotan yleisö taas on nuorempaa. Haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme huikeita keikkaelämyksiä myös kesän loppupuolelle, kertoo satamaravintoloiden ohjelmavastaava Louie So.

Mustalahden kesä huipentuu tuttuun tapaan lauantaina 19.8. järjestettäviin Guitarfesteihin. Toista kertaa järjestettävä Guitarfest kokoaa Suomen kitaramestareiden parhaimmistoa samalle keikkalavalle. Kitaravirtuoosi Petteri Sariola, bluestunnelmoija Erja Lyytinen sekä huippukitaristi Erik Valkama bändeineen viihdyttävät festiyleisöä.

Venetsialaiset ysärihittien juhlaa

Suuren suosion saavuttanut Mustalahden Venetsialaiset päättää tapahtumasataman keikkakesän lauantaina 26.8. näyttävästi 90-luvun suosikkiartistien tahdittamana. Lauantaina satamassa kuullaan ysärihittejä Movetronin solisti Päivi Lepistön ja Aikakoneesta tutun Sanin toimesta sekä tanssitaan Dingon hittien tahtiin itse legendaarisen Neumannin musisoidessa.

– Mustalahden Venetsialaiset on ainutlaatuinen yhdistelmä kaupunkikesää, mökkitunnelmaa, hyvää fiilistä ja musiikkia. Tänä vuonna nautitaan 90-luvun soundeista. Ysäritähdet nostavat tunnelman takuulla kattoon, So lupaa.

Mustalahden elokuun keikat:

11.8. Atomirotta
12.8. Ile Kallio Big Rock Band
18.8. Agents
19.8. Mustalahden Guitarfest 2017: Petteri Sariola, Erja Lyytinen, Erik Valkama Band
25.8. Laura Voutilainen
26.8. Mustalahden Venetsialaiset: Päivi Lepistö, Sani ja Neumann

Ennakkoliput tapahtumiin ovat myynnissä Ticketmasterissa.

Tampereen Satamaravintolat Oy kuuluu Restamax-konserniin.

Louie So, ohjelmavastaava, osakas, Tampereen Satamaravintolat Oy, puh. +358 45 678 9628

Mustalahden tapahtumasatama
Paasikiventie 2, Tampere

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ OMX Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluun noin 120 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner ja Colorado Bar&Grill. Restamax Oyj:n vuoden 2016 liikevaihto oli 130,1 miljoonaa euroa ja käyttökate 19,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee sesongista riippuen noin 1 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n henkilöstöpankissa on noin 4 500 työntekijää.

Tapahtumasataman miljöö tarjoaa tunnelmalliset puitteet keikoista nauttimiseen. Kuva: AfterSunset Photography
Venetsialaiset on piristävä yhdistelmä kaupunkikesää ja mökkitunnelmaa. Kuva: AfterSunset Photography
Ravintola Kaislan monipuolinen menu korostaa kesän makuja. Kuva: AfterSunset Photography
Logo: Ravintola Kaisla

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 120 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner ja Colorado Bar & Grill. Restamax Oyj:n vuoden 2016 liikevaihto oli 130,1 miljoonaa euroa ja käyttökate 19,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 1 600 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n palveluksessa työskentelee kuukausittain noin 6 500 työntekijää.

Restamax-yrityssivut:

Restamax-kuluttajasivut:

Smile Henkilöstöpalvelut:
www.smilepalvelut.fi

Superpäivä kutsuu Pelastakaa Lapset ry:n lapsia seikkailemaan SuperParkeihin13.10.2017 09:00Tiedote

Restamax Oyj, SuperPark Oy ja Pelastakaa Lapset ry järjestävät ehkäisevän työn piirissä oleville lapsille valtakunnallisen seikkailupäivän SuperPark-sisäaktiviteettipuistoissa. SuperParkit tarjoavat puitteet hauskalle aktiviteetille, jollaiseen lapsilla ei muuten olisi mahdollisuutta. Seikkailupäivät järjestetään viikkojen 41–43 aikana Jyväskylässä, Joensuussa, Kuopiossa, Tampereella, Turussa, Espoossa, Vantaalla ja Oulussa.

Restamax Oyj on valittu Tampereen Kansi ja Areena -hankkeen ravintolapalveluiden tarjoajaksi3.10.2017 10:30Tiedote

Ravintolayhtiö Restamax Oyj tulee vastaamaan Tampereelle suunnitellun Kansi ja Areena -elämysareenan ravintolapalveluista hankkeen toteutuessa. Elämysareenan lisäksi kannen päälle rakennetaan hotelli ja kaupungin korkeimmat asuintalot. Hanketta toteuttavat Tampereen kaupunki ja SRV yhdessä sijoittajakumppaniensa LähiTapiola-ryhmän ja OP Ryhmän vakuutus- ja eläkeyhteisön kanssa.