Mustanmeren upeille golf-kentille lennetään ensi keväänä Tampereelta

Pirkanmaan, Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan golffareita hemmotellaan tulevana keväänä. Golf Unlimited järjestää golf-matkoja Bulgarian Cape Kaliakraan neljästi huhtikuussa 2017 Tampereen lentokentältä. Kolmen golfkentän kokonaisuus on upea yhdistelmä mahtavia maisemia, hyvää golfia erityyppisilla kentillä ja tasokasta asumista viiden tähden kylpylähotellissa kaikkine palveluineen.

Mustanmeren alue on monelle golffarille vielä uusi tuttavuus. Golf Unlimited toteutti Cape Kaliakran matkoja viime vuonna ensimmäistä kertaa. Upeat maisemat, hienot kentät (Lighthouse, BlackSeaRama & Thracian Cliffs) ja järkevä hintataso keräsivät erinomaista palautetta.

– Yllättävän moni golffari totesi minulle syksyllä, että ei osannut kuvitella Bulgariasta löytyvän tällaisia maisemia ja kenttiä, joista itse asiassa jokainen on valittu 100 parhaan joukkoon Manner-Euroopassa, sanoo Kohdepäällikkö Antti Luukkanen.

Pelaajat majoittuvat tulevalla matkalla makoisasti. Lighthouse Golf & Spa Resort hotellin kylpyläosasto on käytössä golfkierroksen jälkeen ja ravintolat tarjoilevat paikallisia ja kansainvälisiä herkkuja. Kierrosten jälkeen läheisessä Balchikin kalastajakylässä ja 50 km päässä sijaitsevassa Varnan kaupungissa riittää katseltavaa ja satamakaupunkien tunnelmaa iltaan ja yöhön asti.

Tampereen kotikenttäetu golffareiden käyttöön

Samanlainen matkapakettisarja tehtiin onnistuneesti viime lokakuussa 2016 Helsinki-Vantaalta. Nyt kaikki lennot lähtevät Tampere-Pirkkalan lentokentältä. Tähän on monia syitä.

– Pirkanmaan, Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan alueella on suuri määrä golffareita ja haluamme tehdä heille matkustamisen mahdollisimman helpoksi. Toiseksi koemme, että Tampere-Pirkkala tarjoaa lennoille hyvät puitteet ja palvelut – kotikenttäetu siis parhaimmillaan, kertoo Golf Unlimitedin Kasper Linja-aho.

Lennot tehdään huhtikuussa lauantai–lauantai-rotaatiolla. Kaikilla menomatkoilla on lyhyt välilasku Arlandassa, josta kyytiin nousee ruotsalaisia golffareita. Tampereelta lähtevien asiakkaiden ei tarvitse poistua koneesta. Matka jatkuu Ruotsista suoraan Varnaan. Paluumatkat lennetään suoraan Varnasta Tampere-Pirkkalalle.

Upeille viheriöille ei ole pitkä matka. Lentomatka Tampereelta Bulgariaan kestää 3 tuntia.

Linja-aho ja Luukkanen toivottavat kaikki golffarit tervetulleiksi huikealle peli- ja kokemusmatkalle.

Lisätietoja:

Kasper Linja-aho, Golf Unlimited

+358 44 556 6125 / kasper@skiunlimited.fi

Golf Unlimited on Ski Unlimited Oy Ltd:n golfmatkoja markkinoiva yritys. Yhtiömme on perustettu vuonna 1997 ja olemme tänä päivänä osa Sunborn-konsernia, joka tunnetaan Suomessa ehkä parhaiten Naantalin Kylpylän omistajana. Olemme vieneet 19 toimintavuoden aikana yli 16.000 asiakasta golffaamaan ja laskettelemaan ympäri Eurooppaa. Lisäksi teemme räätälöityjä golf- , surf- ja laskettelumatkoja sekä ryhmille että yksittäisille asiakkaille.

www.golfunlimited.fi

Kasper Linja-aho, Golf Unlimited

+358 44 556 6125 / kasper@skiunlimited.fi

Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehittämisyhtiö Tredea Oy vastaa alueen lentoliikenteen kehitysohjelmasta. Lentoliikenteen kehitystyötä tehdään yhteistyössä kuntien, kaupunkien sekä yritysten kanssa.

Tampere-Pirkkala sijaitsee erinomaisten kulkuyhteyksien päässä ja on Suomen toiseksi vilkkain kansainvälisen lentomatkustuksen lentoasema. Alueen strategiana on kehittää Tampere-Pirkkalasta toimiva Euroopan ja Suomen välisen lentoliikenteen yhteysasema ja panostaa kehitystyössä nimenomaan suorien Euroopan lentoyhteyksien lisäämiseen.