Muutoksia SKV Kiinteistönvälityksen johdossa – Anu-Elina Hintsa SKV:n liiketoimintajohtajaksi

”Timo Kaisla on lähes neljän vuoden aikana uudistanut ja vahvistanut SKV:tä ansiokkaasti. Kiitän Timoa hienosta työstä sekä toivotan hänelle menestystä uusiin haasteisiin. Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme konsernin sisältä SKV:n uudeksi liiketoimintajohtajaksi Anu-Elina Hintsan. Anu-Elina tuntee SKV:n hyvin ja lisäksi hänellä on vahva kokemus kuluttajaliiketoiminnasta. Anu-Elina on aiemmin vastannut Realia Group -konsernin strategia- ja integraatiotyöstä sekä tätä ennen konsernin markkinoinnista ja ICT:stä”, SKV Kiinteistönvälitys Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja Realia Group Oy:n toimitusjohtaja Matti Bergendahl toteaa.

"SKV Kiinteistönvälitys on vahva ja ainutlaatuinen valtakunnallinen kiinteistönvälitysketju ja olen todella iloinen päästessäni kehittämään SKV:ta entisestään yhdessä asiantuntevan henkilöstömme kanssa", Anu-Elina Hintsa sanoo.

Anu-Elina Hintsa tulee vastaamaan SKV Kiinteistönvälitys Oy:n liiketoiminnoista valtakunnallisesti, ja hän raportoi Realia Groupin toimitusjohtajalle.

Lisätietoja:
Anu-Elina Hintsa, liiketoimintajohtaja, SKV Kiinteistönvälitys Oy (3.2.2018 alkaen), puh. 050 482 3807
Matti Bergendahl, toimitusjohtaja, Realia Group Oy, puh. 040 833 5461

SKV Kiinteistönvälitys on 1964 perustettu kiinteistönvälitykseen erikoistunut yhtiö. Toimimme 26 paikkakunnalla noin 150 asumisen ammattilaisen voimin, ja suurin osa henkilökunnastamme on suorittanut LKV-tutkinnon. Olemme Suomen 4. tunnetuin kiinteistönvälityksen brändi. Elämme vahvaa uudistumisvaihetta, mistä todisteena ovat lanseeraamamme uudet asunnon myynnin digipalvelut, jotka erottavat meidät muista toimijoista.  Brändinä olemme perinteinen mutta uudistumishaluinen, ja palvelemme asiakasta aina paikallisella ja SKV:lle ominaisella ammattitaitoisella otteella.