Muutos Hypon talouskatsauksen julkistukseen: uusi aika ma 11.1. klo 0:01

Hypo julkistaa talouskatsauksen aiemmasta tiedosta poiketen maanantaina 11. tammikuuta klo 0:01. Päivitämme näkemyksen talouden kehityksestä sen mukaan, miten tilanne Yhdysvalloissa kehittyy loppiaisen tapahtumien jälkeen.

Aiemmin kerroimme, että talouskatsaus julkistetaan huomenna perjantaina, mutta ajankohtaisten tapahtumien vuoksi siirrämme siis ajankohtaa viikonlopun yli.

Uusi julkistus on heti puolenyön jälkeen maanantaina 11. tammikuuta 2021 klo 0:01.

Katsaus ottaa kantaa muun muassa Yhdysvaltain tilanteen lisäksi siihen, miten koronarokote näkyy talouskasvussa sekä väestönkehityksen vaikutukseen korkomarkkinoilla.

Osavuosikatsauksen 1.1.–30.9.2020 mukaan Hypo-konsernin tase oli 3,2 miljardia euroa, ydinvakavaraisuus 13,8 %, luottokanta 2,5 miljardia euroa, talletukset 1,5 miljardia euroa, järjestämättömät luotot 0,1 % ja liikevoitto 5,1 miljoonaa euroa. Asiakkaita konsernilla on liki 28 000.

Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen lauantaina 22.8.2020 klo 0:0117.8.2020 07:36:38 EESTTiedote

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 3/2020: Koronakesänä asuntomarkkinat ovat palanneet kauppamäärissä kohti viime vuoden lukuja. Mitä lukujen takana on ja miltä syksy näyttää? Mikä on poikkeustilanteen saldo kokonaistilanteelle? Mannerlaatat eivät ole järkkyneet koronan vuoksi, mutta alueellisesti sillä on ollut suuria vaikutuksia. Tämä kaikki Asuntomarkkinakatsauksessa heti vuorokauden vaihduttua lauantaina 22.8.2020 klo 0:01.