Muutos Oral Hammaslääkärit Oyj:n johdossa – Jarno Huurinainen toimitusjohtajaksi 15.2.2018 alkaen

Oral Hammaslääkärit Oyj:n (”Oral”) toimitusjohtaja Martin Forss on päättänyt jättää tehtävänsä 15. helmikuuta 2018 alkaen. DI Jarno Huurinainen, joka on toiminut Oralin liiketoimintajohtajana vuoden 2013 keväästä alkaen, on nimitetty toimitusjohtajaksi.

Jarno Huurinainen.

Jarno Huurinaisen ja hänen tiiminsä panos on ollut merkittävä yhtiön menestyksen rakentamisessa sekä liiketoimintaa kasvattamalla että kannattavuutta lisäämällä. Ennen Oralia Jarno Huurinainen on toiminut myyntijohtajan ja liikkeenjohdon konsultin tehtävissä eri toimialoilla.

Oral Hammaslääkärit on osaltaan rakentamassa holding-yhtiönsä Colosseum Dental Groupin vahvaa kasvua. Colosseum Dental Group on johtava Euroopan laajuinen suunterveydenhoidon ketju, jonka liikevaihto ylittää 350 miljoonaa euroa ja joka toimii tällä hetkellä jo kahdeksassa maassa keskittyen laadukkaan suunterveydenhoidon tarjoamiseen.

Kiitämme Martin Forssia hänen merkittävästä työstään Oralin menetyksellisessä rakentamisessa alan johtavaksi ketjuksi Suomessa ja toivotamme Jarno Huurinaiselle parhainta onnea ja menestystä hänen uudessa tehtävässään yhtiössä.

Patrick DeMaeseneire

CEO Colosseum Dental, CEO Jacobs Holding AG

Colosseum Dental Group
Jacobs Holding AG
CEO Patrick De Maeseneire
puh: +41 79 700 2527
sähköposti etunimi.sukunimi@jacobsag.ch

Toimitusjohtaja Jarno Huurinainen
puh: +358 (0)50 344 5232
sähköposti etunimi.sukunimi@oral.fi

Jarno Huurinainen.

Oral Hammaslääkärit Oyj (www.oral.fi) on valtakunnallisesti toimiva suun terveydenhoitopalveluita tuottava yhtiö, jossa työskentelee yli 1300 alan ammattilaista. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli 88,5 miljoonaa euroa. Oral toimii yli 60 toimipisteessä ympäri Suomea. Konserniin kuuluu myös Oral Hammaslaboratorio Oy.

Oral Hammaslääkärit Oyj:n omistaa Colosseum Dental Group. Sillä on yhteensä lähes 300 hammaslääkäriasemaa Suomessa, Iso-Britanniassa, Italiassa, Norjassa, Ruotsissa, Sveitsissä ja Tanskassa. Colosseum Dentalin omistaa pääomasijoittajayhtiö Jacobs Holding AG. Sen ainoa edunsaaja on kansainvälinen Jacobs Foundation -hyväntekeväisyyssäätiö, joka tukee lasten ja nuorten kehittymistä.

Kävitkö lapsena oikomishoidoissa, mutta hampaat vinoutuivat uudelleen? Suuri osa oikomishoitoon tulevista aikuisista on hoidoissa toista kertaa3.10.2019 10:00:00 EESTTiedote

Aikuisten oikomishoidot ovat yleistyneet lähes näkymättömän kalvotekniikan ansiosta. Moni hammasrivistöään suoristamaan tuleva aikuinen on oikomishoidoissa jo toistamiseen, sillä lapsuudessa ylläpitohoito sivuutettiin. Jos retentio- eli ylläpito jätetään välistä, hampaat palautuvat suurella todennäköisyydellä takaisin vinoiksi.