MyHeritage julkaisee AI Time Machine™ -tekoälyaikakoneen, jotta kuka tahansa voi muuntautua historialliseksi hahmoksi tavallisten valokuvien avulla

MyHeritage, johtava maailmanlaajuinen palvelu menneisyytesi löytämiseen ja tulevaisuutesi vahvistamiseen, julkisti tänään AI Time Machine™ -tekoälyaikakoneen, huipputasoa olevan hauskan toiminnon, joka luo tekstistä kuvaksi tekoälyteknologian avulla kuvia henkilöstä eri aikakausina kautta historian. Upeat, hyperrealistiset tulokset voidaan helposti jakaa sosiaalisessa mediassa ja käyttää profiilikuvina ystävien ja perheen hämmästyttämiseksi.

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20221115005901/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

MyHeritage Releases AI Time Machine™ to Enable Anyone to Transform Themselves Into Historical Figures Using Everyday Photos (Graphic: Business Wire)

AI Time Machine™ perustuu vakaaseen diffuusioon ja teknologiaan, jonka MyHeritage on lisensoinut räätälöityjen tekoälykuvien tuottamiseen erikoistuneelta innovatiiviselta yritykseltä, Astria. Ominaisuus on erittäin helppokäyttöinen: lataa itsestäsi 10–25 kuvaa, jotka on otettu eri asetuksilla ja asennoissa. Tämän jälkeen sinusta luodaan malli, joka toimii päähenkilönä kymmenissä ennalta määritellyissä, eri historiallisiin aikakausiin sijoittuvissa teemoissa. Muutamalla klikkauksella kuka tahansa voi nähdä itsensä muinaiskreikkalaisena soturina, egyptiläisenä faaraona, keskiaikaisena ritarina, viktoriaanisena rouvana, 1960-luvun hippinä tai astronauttina avaruudessa. Valmiit kuvat voi ladata 8 kuvan sarjana tai yksitellen, jotta niitä on helppo jakaa.

"Kehitämme MyHeritagessa jatkuvasti uusia hienoja tapoja yhdistää ihmiset sukunsa historiaan", sanoo Gilad Japhet, MyHeritagen perustaja ja toimitusjohtaja. "Viimeisten kolmen vuoden aikana olemme julkaisseet monia menestyksekkäitä toimintoja, jotka hyödyntävät tekoälyn voimaa historiallisten valokuvien herättämiseksi henkiin. AI Time Machine™ on uusi käänne tähän teemaan, ja se kutsuu sinut matkustamaan ajassa taaksepäin ja näkemään itsesi sellaisena, miltä olisit saattanut näyttää esivanhempiesi aikaan. Tätä ominaisuutta kehittäessämme oli tiimimme toistuva kysymys, milloin se julkaistaan, jotta voisimme vihdoin jakaa omat tajunnanräjäyttävät kuvamme!"

"Olemme iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä MyHeritagen kanssa ja soveltaa teknologiaamme sukuhistoriaan", sanoo Alon Burg, Astrian perustaja ja toimitusjohtaja. "Generatiivinen tekoäly on innostava uusi raja-alue, ja olemme erittäin innoissamme siitä, että tämä integraatio luo hauskoja ja mielekkäitä kokemuksia miljoonille ihmisille maailmanlaajuisesti."

AI Time Machine™ on uusin lisäys huippuluokan valokuvateknologioihin, jotka ovat nostaneet MyHeritagen markkinajohtajaksi vanhojen sukukuvien parantamisessa. Yrityksen valokuvaominaisuuksiin kuuluu Deep Nostalgia™, joka animoi kasvot stillkuvista ja valloitti maailman myrskyn lailla. Sen ansiosta MyHeritage on noussut sovelluskauppojen listakärkeen kymmenissä maissa. Photo Repair korjaa automaattisesti kuvissa olevat naarmut ja tahrat. MyHeritage Photo Enhancer terävöittää epätarkat kasvot. MyHeritage In Color™ värittää mustavalkoiset valokuvat automaattisesti tai palauttaa alkuperäiset värit haalistuneisiin valokuviin ja DeepStory saa perhekuvasi puhumaan. Kaikkiaan näitä ominaisuuksia on käytetty yli 200 miljoonaa kertaa niiden julkaisemisen jälkeen. MyHeritagen kuvaominaisuudet saavat syvää vastakaikua kuluttajien keskuudessa, lisäävät kiinnostusta historiaan yleensä ja erityisesti sukuhistoriaan sekä tutustuttavat uusia ihmisiä sukututkimuksen kiehtovaan maailmaan.

Vaikka AI Time Machine™ -ominaisuuden tuottamat kuvat ovat erittäin realistisia, on ne luotu tekoälyn avulla; ne eivät ole autenttisia valokuvia. Koska MyHeritage on sitoutunut vastuulliseen tekoälyyn, lisätään kaikkiin tekoälyn tuottamiin kuviin vesileima, jotta ne voidaan erottaa aidoista valokuvista. AI Time Machine™ -kuvat sopivat erinomaisesti jaettaviksi Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä, WhatsAppissa ja muissa sosiaalisissa medioissa.

AI Time Machine™ -ominaisuus on tällä hetkellä saatavana työpöytäsovelluksena ja mobiililaitteiden verkkoselaimella. Ominaisuus on käynnistettäessä ilmainen rajoitetun esittelyjakson ajan (rajoituksena on yksi malli ja 50 teemaa käyttäjää kohti, yhteensä 400 kuvaa), minkä jälkeen ominaisuus muuttuu maksulliseksi. Kertaluonteisella maksulla voit ladata valokuvia mallin luomiseksi yhdestä henkilöstä ja luoda 160 kuvaa, joissa on enintään 20 teemaa. Käyttäjillä, joilla on MyHeritage Complete-sopimus, on suurempi kiintiö ilman lisäkustannuksia.

Kokeile AI Time Machine™-ominaisuutta nyt osoitteessa myheritage.fi/ai-time-machine.

Katso AI Time Machine™ -demovideo.

Tietoja MyHeritagesta

MyHeritage on johtava maailmanlaajuinen alusta suvun historian löytämiseen. MyHeritage tarjoaa miljardeja historiallisia tietoja, sukupuuprofiileja sekä kehittyneitä mätsäysteknologioita, jotka toimivat kaikissa MyHeritagen sovelluksissa antaen käyttäjälle mahdollisuuden tutustua oman sukunsa menneisyyteen. MyHeritage DNA on yksi maailman suurimmista DNA-kuluttajatietokannoista käsittäen 6,3 miljoonaa asiakasta. MyHeritage on Euroopan suosituin DNA-testaus- ja sukututkimuspalvelu, ja siihen luottaa 104 miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti. Vuodesta 2020 lähtien MyHeritagessa on käytetty maailman edistyneimpiä tekoälyteknologioita historiallisten valokuvien animointiin, korjaamiseen, parantamiseen ja värittämiseen. www.myheritage.fi

MyHeritage
Sarah Vanunu
PR-johtaja
Puhelin: 917-725-5018
Email: pr@myheritage.com

Xpansiv Launches CBL Auctions to Provide a Transparent, Efficient, Fair Platform for Scaling Carbon Credit Transactions29.11.2022 17:00:00 EET | Press release

Xpansiv, the premier market-infrastructure platform for environmental commodities, today announced the launch of CBL Auctions. As the world’s largest carbon-offset exchange, Xpansiv market CBL offers real-time insight into voluntary carbon, including quotes, portfolio tracking, charting, OTC trading, and now an electronic auction service that helps project developers earn top dollar for their carbon credits. “CBL is the world’s first trading platform to integrate with 24 registries and provide more than 200 environmental spot commodities on a single screen,” said Russell Karas, Xpansiv Head of Carbon Market Development. “Now with CBL Auctions, participants can choose from a variety of auction types, leveraging CBL’s infrastructure for credits and payment transfers. We make it easy to customize your delivery terms and products, or you can use standardized CBL instruments to simplify the process.” CBL Auctions is designed to streamline the process of marketing and selling carbon credits.

Viz.ai and Cercare Medical Partner to Support Neurovascular Clinical Decision Making29.11.2022 16:50:00 EET | Press release

Viz.ai, the leader in AI-powered disease detection and intelligent care coordination, today announced a partnership with Cercare Medical, which delivers next-level medical imaging with CT and MRI. The partnership will incorporate Cercare Perfusion, a fully-automated, simple-to-use, patient-specific perfusion software, into the Viz.ai platform. “We are thrilled to join forces with another revolutionary technology company like Cercare,” said Steve Sweeny, vice president of business development and strategy at Viz.ai. “This partnership is another example of our continued commitment to work with leading, like-minded, innovative companies to enable quick access to important patient data and ultimately improve clinical impact with our Viz platform.” Viz is broadening its imaging features and functionality to best serve institutions that perform MR imaging in the patient workflow. The infusion of Cercare Perfusion technology into the Viz.ai platform enhances the company’s flagship AI-powered

Hyatt Continues Asset-Light Growth Strategy with Plans to Acquire Dream Hotel Group29.11.2022 16:45:00 EET | Press release

Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) and Dream Hotel Group announced an agreement for a Hyatt affiliate to acquire Dream Hotel Group’s lifestyle hotel brand and management platform including the Dream Hotels, The Chatwal Hotels and Unscripted Hotels brands, with properties in some of the world’s most prominent hotel markets across the Americas, Europe and Asia. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20221129005474/en/ Dream Downtown (Photo: Business Wire) This asset-light acquisition will include a portfolio of 12 managed or franchised lifestyle hotels, with another 24 signed long-term management agreements for hotels expected to open in the future. Upon closing, this expansion will add over 1,700 rooms to Hyatt’s lifestyle portfolio and increase Hyatt’s room count in New York City by more than 30%. This acquisition continues Hyatt’s asset-light growth strategy following its transactions to acquire Two Roads Hospitality