Myrttisen kurkkujen digipihamyynti ja joulurieha Vantaalla – fanituotteet ja joulukuuset täydentävät valikoimaa

Myrttisen kurkut ovat erottamaton osa monen suolakurkkufanin joulupöytää. Vantaalla järjestetäänkin jälleen suosittu digipihamyynti, josta Myrttisen herkulliset tuotteet saa noudettua suoraan tehtaalta. Tapahtumat ovat olleet hämmästyttävän suosittuja – syksyn pihamyynnissä autojono ulottui jopa satojen metrien päähän. Tänä vuonna digipihamyyntiä täydentää Myrttisen joulurieha, josta kotiin saa hankittua myös laadukkaan kuusen. Myrttisen kurkkujen noutopäivä on perjantaina 16.12. klo 14–18 ja kuusien noutopäivä lauantaina 17.12. klo 10–15. Molemmat tapahtumat järjestetään Myrttisen tuotantotilojen yhteydessä, osoitteessa Mittatie 7. Pihamyynti on ollut joka kerralla vilkas tapahtuma, joten asiakkaiden sujuva asiointi halutaan varmistaa myymällä tuotteet ennakkoon Myrttisen verkkokaupasta.

Suosittu Myrttisen kurkkujen digipihamyynti ja kuusirieha järjestetään Vantaalla ennen joulua.

Suola- ja maustekurkut joulupöytään – Myrttisen fanituotteet ilahduttava lahjaidea

Myrttisen suola- ja maustekurkut ovat monelle perinteinen osa joulun herkkuruokia. Jotta kukaan ei jäisi vaille kurkkuja, tarjotaan faneille mahdollisuus täydentää kurkkuvarastot suoraan Myrttiseltä, myös suurissa tukkupakkauksissa. Tänä vuonna Myrttiseltä löytyy myös uusi suosikki kruunaamaan jouluisen rosollin – Myrttisen esikeitetyt punajuuret.

Myös alkuvuodesta lanseeratut Myrttisen fanituotteet ovat osoittautuneet hitiksi kurkkufanien keskuudessa. Pihamyynnistä tuotteita on jälleen saatavilla rajoitettu erä, jotta Myrttis-fanit voivat tunnustaa rakkauttaan sonnustautumalla esimerkiksi Myrttisen pipoon tai huppariin.

Tänä vuonna järjestetään myös uudenlainen joulurieha, jossa Myrttisen pihalta voi lauantaina noutaa ennakkoon tilaamansa joulukuusen ja nauttia samalla glögitarjoilusta.

”Pihamyynti on kasvanut vuosien saatossa isoksi tapahtumaksi ja paikalle tullaan pitkienkin matkojen päästä. Toivotammekin jälleen kaikki tervetulleiksi Myrttisen iloisiin joulutapahtumiin!”myyntijohtaja Vesa Väyrynen summaa.

Vesa Väyrynen, myyntijohtaja, Arho Yhtiöt Oy, vesa.vayrynen@arho.fi, p. +358 40 219 0662

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

www.myrttisenkurkut.fi

Myrttisen kurkut on osa Arho Foods Oy:tä. Suomalainen elintarvikeyritys valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

www.arhofoods.fi

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Myrttisen digipihamyynti on ollut suosittu tapahtuma, johon saavutaan pitkienkin matkojen päästä.
Tänä vuonna lanseeratut Myrttisen fanituotteet ovat yllättäneet suosiollaan.
Myrttisen suolakurkut valmistetaan käsityönä Vantaalla maitohappokäymisen avulla.
Myrttisen kurkut -fanituotteita on tapahtumassa saatavilla rajoitettu erä.

Uudelleenkoulutuksen kautta B2B-myynnin edelläkävijäksi9.1.2023 08:05:00 EET | Tiedote

Laajamittainen muutos työllistää 1000 uutta B2B-myynnin huippukonsulttia. Etsitkö uutta alkua urallesi, ideaa oman yrityksen perustamiseen tai kehityspolkua nykyisen jatkeeksi? Mitäpä jos nostaisit oman yrityksesi myynnin tehokkuutta järjestelmällisesti ja ohjatusti? Siinä samassa oppisit kuinka potentiaalisten asiakkaiden ostoprosessit toimivat. Kun kauppaa alkaa tulla yrityksellesi, ja opit kuinka homma toimii, voit laittaa hyvän kiertämään ja ryhtyä jakamaan osaamistasi myös muiden yritysten hyödyksi ja iloksi. Onko tämä liian hyvää ollakseen totta? Ei suinkaan, sillä kyse on uudesta koulutusohjelmasta, joka valmentaa UltraLeanSales®-konsultteja B2B-myynnin edelläkävijöiksi.

Käsineitä Suomeen ja maailmalle - Käsinetorin yrittäjä jatkaa unelmiensa toteuttamista1.12.2022 13:00:00 EET | Tiedote

Suomessa valmistettuihin käsineisiin saattaa nyt törmätä Yhdysvalloissakin! Käsinetorin kotimaisten jälleenmyyjien lisäksi ensimmäinen edustaja Amerikassa aloitti syksyllä ja nyt käsineitä lähtee Vihdin Nummelasta myös maailmalle. Uudistuva valikoima on lämmin ja tyylikäs, nyt talven uutuusvärien lisäksi nahkakäsineitä saa myös kotimaisesta peurannahasta valmistettuina.

Arho Foods Oy ostaa Päivänsäde-oliivien liiketoiminnan – vahvistaa jälleen omien suomalaisten brändiensä perhettä31.10.2022 07:03:00 EET | Tiedote

Arho Foods Oy:n perinteikkäiden elintarvikebrändien perhe vahvistuu jälleen, Päivänsäde-oliivien liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 30.9.2022 alkaenValotaina Oy:ltä. Päivänsäde-oliivit ovat tulleet tutuiksi oliivien ystäville jo 2000-luvun alusta lähtien, ja tänä päivänä oliivit löytyvät lähes kaikkien suomalaisten ruokakauppojen hyllyiltä. Oliivit valmistetaan Espanjassa omalla reseptillä huolella valikoiduista Manzanilla-oliiveista, ja ne ovat Suomessa markkinoiden ensimmäinen vähäsuolainen oliivi. Liiketoimintakaupan myötä Päivänsäde-oliivit saavat entistä leveämmät hartiat kasvunsa tueksi, jonka lisäksi Arho Foods Oy suunnittelee tuoteperheen laajentamista vastatakseen yhä enemmän suomalaisten kuluttajien toiveisiin ja makutottumuksiin.

Korvaako UltraLeanSales-planner kotimaiset ja kansainväliset markkinatutkimukset?12.10.2022 08:06:00 EEST | Tiedote

Mitä tapahtuisi, jos tuntisit paremmin asiakkaasi ostokäyttäytymisen? Osaisitko hyödyntää sitä? Parantaisiko tieto myyntiä? Lean-johtamisen malli on tuttu juttu tuotannon tehostamisessa, mutta miksi Lean-oppeja ei ole juurikaan sovellettu tarjousten voittoprosentin parantamiseen? Nyt tilanne on muuttunut, sillä UltraLeanBusiness Oy on tuotteistanut tiedolla johtamisen mallin itseoppivaksi prosessiksi, joka perustuu asiakkaan ostoprosessien tuntemiseen. Sen nimi on UltraLeanSales.