Myrttisen kurkkujen keväinen digipihamyynti tulee taas – myös suosittuja Myrttisen lippiksiä saatavilla rajoitettu erä

Myrttisen kurkkujen perinteisellä reseptillä valmistetut hapatetut suolakurkut ja maukkaat maustekurkut ovat tuttuja herkkuja vähittäiskauppojen HeVi-osastoilta. Innokkaille faneille järjestetään säännöllisesti myös mahdollisuus asioida suoraan suolakurkkutuotannossa Vantaalla, suosituissa digipihamyynneissä. Digipihamyynti järjestetään jälleen keskiviikkona 27.4. ja torstaina 28.4., klo 15–19, Myrttisen tuotantotilojen yhteydessä, osoitteessa Mittatie 7. Pihamyynnistä noudettavat tuotteet voi tilata ennakkoon Myrttisen kurkkujen verkkokaupasta, josta saa nyt uutuutena myös Myrttisen kurkkujen fanituotteita. Suosittua Myrttisen lippistäkin on saatavilla erä, mutta vain digipihamyynnistä.

Suosittu Myrttisen kurkkujen digipihamyynti järjestetään jälleen ennen vappua.

Suolakurkut vappupiknikille – nopeimmille Myrttisen lippis kesärientoihin

Lähestyvä vappu piknikeineen ja opiskelijatapahtumineen on yksi suolakurkkujen suurista myyntisesongeista. Siksi Myrttisen faneille tarjotaan tänäkin vuonna mahdollisuus täydentää kurkkuvarastot suoraan tehtaalta, iloisen tunnelman siivittämänä. Pihamyynti on perinteisesti ollut vilkas tapahtuma, joten asiakkaiden sujuva asiointi on haluttu varmistaa myymällä tuotteet ennakkoon Myrttisen verkkokaupasta.

Tällä kertaa Myrttisen kurkut ilahduttaa ystäviään myös uudella fanituotteiden mallistolla. Suosittuja lippiksiäkin on pihamyynnistä saatavilla rajoitettu erä, ilostuttamaan kesän riennoissa. Erityisenä etuna Myrttisen kurkut lahjoittaa ilmaisen lippiksen suurempien verkkokauppatilausten yhteydessä.

”Pihamyynti on kasvanut vuosien saatossa iloiseksi tapahtumaksi, paikalle tullaan usein koko perheen voimin pitkänkin matkan päästä ja sitä odotetaan monessa kodissa malttamattomana. Tulevassa pihamyynnissä on myynnissä runsaasti uutuustuotteita, fanituotteista Myrttisen kurkkujen laajentuneeseen tuoteperheeseen. Toivotan kaikki tervetulleiksi kivaan ja iloiseen Myrttisen pihamyyntipäivään!” myyntijohtaja Vesa Väyrynen summaa.

Vesa Väyrynen, myyntijohtaja, Arho Yhtiöt Oy, vesa.vayrynen@arho.fi, p. +358 40 219 0662

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

www.myrttisenkurkut.fi

Myrttisen kurkut on osa Arho Foods Oy:tä. Suomalainen elintarvikeyritys valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

www.arhofoods.fi

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Suosittu Myrttisen kurkkujen digipihamyynti järjestetään jälleen ennen vappua.
Myrttisen suolakurkut valmistetaan käsityönä Vantaalla maitohappokäymisen avulla.

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille.

www.myrttisenkurkut.fi

www.arhofoods.fi

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.

Arho Foods Oy ostaa luomumehuihin ja -virvoitusjuomiin keskittyneen Raikastamon liiketoiminnan5.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Arho Foods Oy:n laadukkaiden suomalaisten elintarvikkeiden perhe kasvaa suosituilla Raikastamo-luomumehuilla ja -virvoitusjuomilla, liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 28.4.2022 alkaen Raikastamo Oy:ltä. Raikastamon vuodesta 2009 valmistettuja tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa ja kahviloissa ympäri Suomen, ja juomat tunnetaan paitsi värikkäästä ja persoonallisesta ulkoasustaan myös aitojen makujen vaalimisesta. Raikastamo-tuotemerkin myötä Arho Foods Oy vahvistaa entisestään jalansijaansa suomalaisella elintarvikealalla, jatkaen suositun tuoteperheen kehittämistä edelleen palvelemaan entistä paremmin kuluttajien toiveita.