Myynninmaailma ja Mainostoimisto Propaganda yhteistyöhön - monialaista myynti- ja markkinointiosaamista Pirkanmaalle ja Pohjanmaalle

Mainostoimisto Propaganda Finland Oy / Myynninmaailma Oy. Mediatiedote 15.1.2015. Julkaisuvapaa: heti. Seinäjoella toimiva myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatoimisto Myynninmaailma Oy sekä tamperelainen Mainostoimisto Propaganda Finland Oy aloittavat yhteistyön. Yhteistyösopimuksen myötä Pirkanmaalle ja Pohjanmaalle syntyy sekä uusia työpaikkoja että entistä kattavampaa myynnin, markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän osaamista.
Kuva: Kari Jokinen (Mainostoimisto Propaganda Finland Oy)
Mainostoimisto Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen (vas.) ja Myynninmaailman toimitusjohtaja Mikko Isoniemi (oik.) luottavat pirkanmaalais-pohjanmaalaisen yhteistyön voimaan. Kuva: Kari Jokinen (Mainostoimisto Propaganda Finland Oy)

Myynnin kehittämiseen ja internetmarkkinointiin erikoistuneen Myynninmaailman sekä mainos- ja viestintäpalveluja tarjoavan Mainostoimisto Propagandan liiketoiminnat laajenevat uusille kohdemarkkinoille. Osapuolten yhteistyö on kokoluokassaan ainutlaatuista paitsi toiminnallisesti myös maantieteellisesti.

- Yhteistyömme mahdollistaa myynnin, markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän palvelujen tarjoamisen kaikenkattavasti sekä Tampereella että Seinäjoella. Vastaavia palveluntarjoajia tässä mittakaavassa ei entuudestaan näiltä alueilta löydy, kertoo Mainostoimisto Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen.

- Olemme pitkään etsineet kumppaniksi huippuluokan mainonta- ja viestintäosaajaa, ja nyt vihdoin onnistuimme siinä, toteaa Myynninmaailman toimitusjohtaja Mikko Isoniemi.

Muun muassa Trainers' Housessavaikuttanut Isoniemi näkee, ettei kumppaneiden toiminta rajoitu pelkästään Tampereen ja Seinäjoen alueille.
-Molemmilla yrityksillä on asiakkuuksia myös muualla Suomessa. Kumppanuuden kehittyessä ja toimintasäteemme laajentuessa voimme tarjota kokonaisvaltaista osaamistamme valtakunnallisesti, hän lisää.

Yhteistyöllä työllistävä vaikutus

Yhteistyöllä on työllistävä vaikutus alueellisesti. Tampereen toimistolla Myynninmaailman myyntipäällikkönätammikuussa on aloittanut Mikko Suban, joka vastaa Myynninmaailman asiakkuuksista Pirkanmaan alueella. Parhaillaan käynnissä on myös Mainostoimisto Propagandan graafisen suunnittelijan ja yhteyshenkilön rekrytointi Seinäjoelle sekä Myynninmaailman asiakasvastaavan rekrytointi Tampereelle.

-Yhteisissä toimitiloissa Tampereella tulee työskentelemään Myynninmaailman asiantuntijoita ja vastavuoroisesti Seinäjoen konttorilla Propagandan osaajia. Kaiken kaikkiaan tulemme rekrytoimaan kumpaankin kaupunkiin kuluvan kevään aikana yhteensä 5-6 osaajaa, tuoreet yhteistyökumppanit kertovat.

Molemmat toimijat ovat saman kokoluokan kasvuyrityksiä; tällä hetkellä Mainostoimisto Propaganda työllistää 14 työntekijää ja Myynninmaailmassa työskentelee 12 henkilöä.

Lisätiedot:
Samuli Korhonen, toimitusjohtaja, Mainostoimisto Propaganda Finland Oy, p. 040 861 1081, samuli@propagandafinland.com
Mikko Isoniemi, toimitusjohtaja, Myynninmaailma Oy, p. 040 746 5188, mikko.isoniemi@myynninmaailma.fi

Keskeiset tiedotusvälineet ja yhteistyökumppanit

Mainostoimisto Propaganda Finland Oy (ent. Mainostoimisto FUEL Oy) on vuonna 2010 perustettu Tampereella ja Seinäjoella toimiva mainonnan ja viestinnän asiantuntija. Toteutamme muistettavia markkinointitekoja, mieleenpainuvaa mainontaa, vaikuttavaa viestintää, graafista suunnittelua ja digimarkkinointia. Paikallisesti, valtakunnallisesti, jopa kansainvälisesti. Komean jäljen lisäksi teemme myös tulosta asiakkaalle. Haluamme olla paitsi älyttömän haluttu kumppani, myös mielettömän mahtava työpaikka. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.propagandafinland.com.

Myynninmaailma Oy tarjoaa yrityksille käytännön ratkaisuja tehokkaaseen myyntiin ja markkinointiin. Yritys on perustettu tammikuussa 2011 ja on jo saavuttanut paikkansa alan todellisena tekijänä niin pienten kuin suurten yritysten myynnin kasvattajana. Palvelemme asiakkaita erityisesti Pohjanmaan alueella ja Tampereen seudulla. Myynninmaailman palveluja ovat mm. myynnin ja markkinoinnin suunnittelu, internetmarkkinointi ja myynnin koulutukset. Rekrytointipalveluja tarjoava Lakeusrekry on Myynninmaailman tytäryhtiö. Tutustu yritykseen tarkemmin osoitteessa www.myynninmaailma.fi.

Kuva: Kari Jokinen (Mainostoimisto Propaganda Finland Oy)