Naantali Spa Goes Hollywood! - Glamouria Kylpylässä 29.1.-6.2.

Naantalin Kylpylässä sukelletaan elokuvatunnelmiin kaikin aistein 29.1.-6.2., jolloin Hollywood-glamour näkyy Kylpylässä aina musiikkiesityksistä visailuihin ja vartalohoitoihin. Teemaviikko on erityisesti James Bond -fanien juhlaa!
Naantalin Kylpylässä eletään Hollywood-glamourin maailmassa tammi-helmikuussa.

Naantali Spa Goes Hollywood 29.1.-6.2.

Tammi-helmikuun vaihteessa Naantalin Kylpylässä pääsee uppoutumaan elokuvien huumaan kaikin aistein, kun Kylpylässä järjestetään erilaista elokuvateemaista ohjelmaa niin korville, silmille, makunystyröille kuin tuntohermoillekin. Luvassa on pianistien esittämiä elokuvasävelmiä, kiperiä tietovisoja, tanssit, karaokea sekä teemahoitoja kylpylän spa- ja kauneushoitolassa. Myös ravintolat ja baarit ovat valmistautuneet viikkoon teemaan sopivilla yllätyksillä - luvassa mm. drinkkejä shaken, not stirred!

Pääosassa Bond, James Bond

Varsinkin James Bond -fanit tulevat ilahtumaan teemaviikkojen tarjonnasta. Aulaan tulee näytille Bondinkin ajama Aston Martin DB9 ja erikoisvieraiksi saamme 007 Travelers -blogin perustaneet agenttimatkaajat Piritan ja Mikan. Nämä “Finland´s first and only James Bond bloggers” kertovat kattavasti James Bondista ja elokuviin liittyvistä matkakohteista, esittelevät Bond -tuotteita ja -rekvisiittaa ja järjestävät 007-aiheisen arvonnan. Teemaviikon huipentaa lauantaina 6.2. Club for Five: Vaaralliset Rakkauslaulut -show, joka johdattaa kuulijat Bond-seikkailujen hohdokkaaseen mutta vaaralliseen maailmaan.

OHJELMA

Lobby Bar

Elokuvasävelmiä ja -visailua

Pe-la 29.-30.1. viihdepianisti Paula K klo 20-23
Ma-la 1.-6.2. viihdepianisti Rudolf Belis klo 20-23

TK’s Lounge

Avoinna joka päivä pikkutunneille asti, karaoke la 30.1. sekä pe-la 5.-6.2. - tule kokeilemaan, miten sujuvat elokuvamusiikin klassikot!

Paviljonki

Pe 5.2. Teijo Suomi Orchestra klo 22-00.30 - pyörähtelyä elokuvamusiikin tahtiin

Lupa nauttia! -teemahoidot Kylpylän hoitolassa

• Die Another Day - Hellitä jännitystä hieronnalla, 45 min 55€ (norm. 65€)
  • Diamonds Are Forever - Aromaattinen jalokivihoito samppanjalla 69€ (norm. 83€)

Lisäksi vaarallisen viettelevät teemadrinkit ravintoloissa ja baareissa, upouusi olutlista Tammikellarissa sekä makeita viettelyksiä Café Romassa.

James Bond -huumaa teemaviikolla

• James Bondinkin ajokkina tunnettu Aston Martin DB9 nähtävillä aulassa 29.1.-7.2.
  • Club for Five: Vaaralliset Rakkauslaulut -show johdattaa Bond-seikkailujen maailmaan 6.2. (Varaukset: 02 44 55 100, Show & Dinner 79€)
  • 007 Travelers -bloggareiden vierailu 6.2.: mm. James Bond -aiheista tietoutta ja matkakertomuksia sekä 007-arvonta. Lue lisää agenttimatkaajista 007 Travelers -blogissa: http://007travelers.blogspot.fi/

LISÄTIEDOT:

Saija Etokari
Vapaa-ajan ohjelmat
Puh.: 044 756 7839
Email: saija.etokari@naantalispa.fi

Naantalin Kylpylässä eletään Hollywood-glamourin maailmassa tammi-helmikuussa.
Teemaviikolla on luvassa Bond-ohjelmaa, elokuvasävelmiä, vaarallisen vietteleviä drinkkejä ja nopeita autoja, ylellisiä vartalohoitoja...kaikki Hollywoodin glamour-tyyliin!
Club for Fiven huikea Bond-show, Vaaralliset rakkauslaulut, nähdään Kylpylässä lauantaina 6.2.

Naantalin Kylpylä on maankuulu kylpylä- ja kongressihotelli meren rannalla, Naantalin idyllisen vanhan kaupungin kyljessä. Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, joka tunnetaan erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja laadukkaiden ravintolapalveluiden tuottajana. Yritykseen kuuluvat Naantalin Kylpylä ja Ruissalon Kylpylä ravintoloineen, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Pinella, Naantalin Kaivohuone ja Rantaravintola.