Sunborn Saga Oy

Naantalin uudessa huoneistohotellissa noukitaan rusinat pullasta

Naantalin Kylpylän välittömässä läheisyydessä sijaitseva huoneistohotelli on juuri avattu laajan remontin jälkeen. Naantali City Apartments on nyt valmis vastaanottamaan ryhmiä, perheitä, pitkäaikaisia majoittujia sekä kodinomaista lomailua arvostavia matkailijoita.
Tyylikkäät ja toimivat tilat mahdollistavat pidempiaikaisenkin asumisen.

Jotain hotellin ja kodin väliltä

Naantali City Apartments on Naantalin Kylpylän sisarhuoneistohotelli, joka avattiin heinäkuussa kokonaisvaltaisen remontin jälkeen. Tällaiselle huoneistohotellille on Naantalissa havaittu todellinen tarve: ”Monet perheet tai kaveriporukat lomailevat mielellään huoneistossa, jossa on oma keittiö ja runsaasti tilaa. Toisaalta arvostetaan sitä, että palvelut ovat lähellä, jos ei jaksakaan jonain päivänä itse kokata”, kuvailee Naantalin Kylpylän myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen. ”Lisäksi Naantalissa on ollut melko vähän tasokkaita vaihtoehtoja pitkäaikaiseen majoitukseen vaikkapa työkomennuksen tai putkiremonttievakon takia”, hän jatkaa. Tähän tarpeeseen reilun 20 huoneiston Naantali City Apartments nyt vastaa.

Tyylikästä ja toimivaa tilaa

Huoneistohotelli on kevään aikana remontoitu lattiasta kattoon. Hotellin ikkunoista avautuu metsänäkymät, ja meri on aivan vieressä.Tilavissa asunnoissa on panostettu harmoniseen värimaailmaan, tasokkaisiin kodinkoneisiin ja fiksuihin tilaratkaisuihin. ”Ajattelimme remontissa paljon pitkäaikaisasukkaiden viihtyvyyttä - tavoitteena oli saada aikaan tunne, että kaikki toimii sujuvasti myös arjessa ja sisustus miellyttää silmää.” Lomalaisille tilojen yhdisteltävyys on plussaa, sillä tarpeen mukaan voi varata yhden huoneen yhteiskeittiöllä tai kokonaisen kaksion tai kolmion.

Hyvä tukikohta Naantalin lomalle

Naantali City Apartments sijaitsee Naantalin keskustan läheisyydessä, vain 20 minuutin ajomatkan päässä Turusta - oman auton kanssa saapuville on tarjolla ilmainen asiakaspysäköinti. Muumimaailma ja Naantalin satama ovat 5 minuutin ajomatkan päässä, mutta matkan voi hyvin myös kävellä tai taittaa minijunalla, joka pysähtyy kylpylän edessä. Kylpylältä voi myös vuokrata sekä tavallisia että sähköpolkupyöriä, joilla on mukava tehdä retkiä vähän pidemmällekin Naantalin upeisiin maisemiin.

Omatoimilomailijoille huoneistohotellin sijainti Naantalin Kylpylän vieressä tarjoaa mainion mahdollisuuden hyödyntää kylpylän palveluja, vieläpä edullisempaan asiakashintaan – jonain päivänä voikin kävellä kylpylän aamiaisbuffetiin tai noutaa tuoreet leipomukset Kylpylän leipomosta. Sadesäällä lapsia viihdyttää sisäleikkitila Muksumaailma, ja leikkitädin katsoessa lasten perään voivat vanhemmat käydä vaikka hoidoissa tai allasosastolla nautiskelemassa. Lomalla on mukava istahtaa välillä myös valmiiseen pöytään, ja kylpylän ravintoloissa on mistä valita. ”Omaa rauhaa ja kodinomaista asumista mutta kuitenkin hyviä palveluja arvostavalle lomailijalle huoneistohotellimme on kuin poimisi rusinat pullasta”, Hakkarainen vinkkaa.

Yhteystiedot:

Naantali City Aparments
Opintie 3
21100 Naantali

www.naantalicityapartments.fi

info@naantalicityapartments.fi

Lisätiedot:

Joni Hakkarainen

joni.hakkarainen@sunborn.fi

Tyylikkäät ja toimivat tilat mahdollistavat pidempiaikaisenkin asumisen.
Lataa
Huoneistohotelli tarjoaa erilaisia huone- ja huoneistovaihtoehtoja sekä ryhmille että yksittäisille lomailijoille.
Lataa

Sunborn Saga Oy
Juhana Herttuan puistokatu 23
20100 Turku

Sunborn Saga Oy on osa Sunborn Oy:tä, jonka ovat perustaneet Ritva ja Pekka Niemi. Turkulainen perheyritys tunnetaan Suomessa erityisesti kylpylätoiminnan pioneerina ja kansainvälisesti uniikin laivahotellikonseptin kehittäjänä. Viimeaikoina yritys on myös laajentanut catering-toimintaansa, ja vastaa Turun Logomon lisäksi myös Helsingin Kulttuuritalon ravintolapalveluista. Sunborn Saga Oy:n alle kuuluvat mm. Naantalin Kylpylä, Ruissalon Kylpylä, Kuntoutuskeskus Ruissalo sekä ravintolat Naantalin Kaivohuone ja Snickari. Konserni työllistää Suomessa yli 500 työntekijää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sunborn Saga Oy

Kuntoutus ei ole vain eläkeläisten juttu - Kuntoutuskeskus Ruissalossa ylläpidetään työkykyä ja pidennetään työuria22.10.2019 09:00:00 EEST | Uutinen

Kuntoutuskeskus Ruissalossa on vuosikymmenten osaaminen kuntoutuksesta. Työelämän muutoksia ei ole turkulaisessa yrityksessä tyydytty vain seuraamaan, vaan keskuksessa panostetaan nyt erityisesti ennakoivaan ja ennaltaehkäisevään kuntoutukseen, jolla tuetaan työssäjaksamista kaikissa ikäluokissa. Uusimpana tavoitteena on yritysten ja terveydenhuollon ammattilaisten yhdistäminen, jotta kaikilla olisi kattavaa tietoa erilaisista, kustannustehokkaista työkaluista henkilöstön työssäjaksamisen tukemiseen. Palveluiden kehittämistä Kuntoutuskeskuksessa luotsaa terveystieteiden tohtori Birgitta Ojala.

Naantalin ja Ruissalon Kylpylään uusi hotellinjohtaja Petter Lillvik palasi Suomeen 18 ulkomaanvuoden jälkeen3.10.2019 09:25:57 EEST | Tiedote

Kokkolalaislähtöinen Petter Lillvik aloitti Sunborn Saga Oy:n operatiivisena hotellinjohtajana syyskuussa. Tehtävä toi hänet töihin Suomeen ensi kertaa lähes kahden vuosikymmenen jälkeen. Lillvikin ensimmäinen hotellipesti oli aikoinaan Turussa – nyt ympyrä sulkeutuu, kun hän ryhtyy vastaamaan Ruissalon ja Naantalin Kylpylöiden ja niihin kuuluvien ravintola- ja kahvilayksiköiden päivittäisestä johtamisesta ja kehittämisestä turkulaisessa Sunborn Saga Oy:ssä.