Näin pienten lasten vanhemmat voivat edistää parisuhdeonneaan – tervetuloa keskustelutilaisuuteen 17.1.

Tervetuloa osallistumaan lapsiperheiden parisuhdeonnea käsittelevään avoimeen keskustelutilaisuuteen torstaina 17.1. klo 15-16 Aleksanterinkadun Suomalaiseen Kirjakauppaan.

Tietokirjailijat Raisa Mattila sekä Julia Thurén ovat haastatelleet Lapsiperheiden parisuhdekirjaansa varten kymmeniä asiantuntijoita sekä tavallisia pienten lasten vanhempia. Keskustelutilaisuudessa Thurén ja Mattila jakavat tärkeimmät oppinsa parisuhteen hyvinvoinnin edistämiseksi. Yleisöllä on tilaisuuden ajan mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja.

Hyvistä puolista huolimatta ensimmäisen lapsen saaminen vähentää tutkimusten mukaan hetkellisesti sekä yksilön että parisuhteen onnellisuutta. Parisuhteen kannalta vauvavuosi saattaa välillä suorastaan tuntua aikamatkalta 1950-luvulle. Onneksi ongelmat ovat ratkaistavissa! Tervetuloa kuulemaan lisää.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja esteetön kulku. Lapset ovat tervetulleita mukaan. Kahvitarjoilu.

Missä: Suomalainen Kirjakauppa, 2. krs, Aleksanterinkatu 23, 00100 Helsinki

Milloin: torstaina 17.1. klo 15–16

Julia Thurén ja Raisa Mattila

Otava julkaisee Erkki Liikasen kirjan syksyllä 20196.3.2019 12:26:11 EETTiedote