Naiseudesta voimaa!

Kansainväliset menestyskirjat ammentavat voimaa naiseudesta, luonnonuskonnoista ja ikiaikaisesta viisaudesta.

”Soturijumalatar – Naiseuden voima” (Basam Books 2020)

Heatherash Amaran Soturijumalatar – Naiseuden voima (Basam Books 2020) ja Miranda Grayn Punainen kuu (Basam Books 2020) opastavat naiseuden polulla. Kirjat ovat niittäneet kansainvälistä menestystä. Molemmat teokset on suomentanut kääntäjä Teija Hartikainen.

Rakastatko ja kunnioitatko itseäsi? Oletko sinut naisellisen voimasi ja intohimosi kanssa? Kaipaatko elämääsi iloa ja leikkisyyttä?

Soturijumalatar – Naiseuden voima on opas soturijumalattaren polulla. Heatherash Amara osoittaa, miten voit vapautua ulkoisten odotusten paineista ja oppia arvostamaan itseäsi sinä täydellisenä naisena, joka jo olet. Kirja ammentaa viisautta buddhalaisuudesta, Amerikan alkuperäiskansojen uskonnoista ja feminiinisyyttä palvoneista luonnonuskonnoista. Esimerkkitarinat, harjoitukset ja rituaalit innoittavat ja rohkaisevat tavoittelemaan naisellista voimaa ja iloa ja löytämään sisäisen soturijumalattaresi.

Antaudu luonnollisen rytmin viisaudelle ja opi elämään intohimoista ja luovaa, syklisyyden inspiroimaa elämää!

Ikiaikaiseen viisauteen pohjautuva Punainen kuu toimii oppaana naisellisen voiman ja feminiinisen energian lähteille. Kirja opettaa kuukautiskierron eri vaiheista ja niiden vaikutuksista kehoon, seksuaalisuuteen, luovuuteen sekä henkiseen hyvinvointiin. Kirjassa vuorottelevat tieto, käytännön harjoitukset sekä kuukautisiin liittyvät myyttiset tarinat ja uskomukset. Upea värikuvitus ja kauniisti soljuva suomennos tekevät lukukokemuksesta nautinnon.

Kun nainen elää todellisen luontonsa mukaisesti eli ilmentää tietoisuuttaan, antaa muodon tarpeilleen ja tunteilleen, juhlistaa elämäniloaan, nauttii kehostaan ja ilmaisee itsensä ja maailman välistä suhdetta, seksuaalisuuden, henkisyyden ja luovuuden syklit muuttuvat erottamattomaksi osaksi häntä.

Arvostelukappaleet:

”Soturijumalatar – Naiseuden voima” (Basam Books 2020)
”Punainen kuu” (Basam Books 2020)