Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala

Napin painalluksella yhteys terveysasemaan

Jaa

Terveysaseman asiakas voi ottaa yhteyttä nyt myös sähköisesti omaan terveysasemaansa. Alkuun vain osaa kaupunkia koskenut uudistus on laajennettu Helsingin kaikkiin terveysasemiin.

Asiakas voi kertoa verkkolomakkeella, mihin hän tarvitsee apua.

Sähköinen yhteydenotto helpottaa kiireettömissä tilanteissa asiakkaan asiointia. Asiakas voi olla yhteydessä terveysasemalle silloin, kun se hänelle parhaiten sopii.

Yhteydenottoihin vastataan viimeistään seuraavana arkipäivänä, keskimäärin jo tunnin parin kuluessa.

Asiakkaat voivat edelleen ottaa yhteyttä terveysasemalle myös puhelimella tai tulla paikan päälle.

Sähköisen yhteydenoton linkki löytyy jokaisen terveysaseman omalta sivulta
(www.hel.fi/terveysasemat) ja osoitteesta https://asiointi.hel.fi

Palveluun tunnistaudutaan verkkopankkitunnuksella tai mobiilivarmenteella.

Lisätietoa:

Olli Huuskonen, terveysasemien johtajalääkäri
p. 09 310 42700, olli.huuskonen@hel.fi

Lilli Väisänen, johtava ylihoitaja 
p. 040 620 7828, lilli.vaisanen@hel.fi

Yhteyshenkilöt

Jaana Juutilainen-Saari
viestintäpäällikkö
jaana.juutilainen-saari@hel.fi
p. 09 310 42240

Markus Snellman
tiedottaja
markus.snellman@hel.fi
p. 09 310 42619

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala
Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala
Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala


09 310 5015 (vaihde)http://www.hel.fi/sote

Sosiaali- ja terveystoimi - hyvinvointia, terveyttä ja sosiaalista turvallisuutta helsinkiläisille.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin kaupunki, sosiaali- ja terveystoimiala

Helsingin Matkapalvelun yhteydenottokanavat laajenevat – takaisinsoitto- ja chat-palvelu käyttöön18.5.2018 10:51Tiedote

Helsingin Matkapalvelun yhteydenottokanavat laajenevat, kun takaisinsoittopalvelu ja tunnistava chat otetaan käyttöön. Takaisinsoitossa asiakas voi jättää soittopyynnön, jos puhelinpalveluissa on ruuhkaa. Chatissa taas asiakas voi tehdä Matkapalvelun kuljetustilauksia tai antaa palautetta verkkosivujen kautta. Uusilla yhteydenottokanavilla halutaan nopeuttaa tavoitettavuutta ja tarjota asiakkaalle vaihtoehtoja asiointikanaviin.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme