Kustannusosakeyhtiö OtavaKustannusosakeyhtiö Otava

Nappaa vauva kainaloon ja tule Nykymutsin imetysbileisiin 1.10. klo 14

Tiesitkö, että 1.10. polkaistaan käyntiin Imetysviikko? Nappaa siis vauvasi, taaperosi tai bestiksesi mukaan, ja tulkaa Otavan kirjakaupalle (Uudenmaankatu 10, Helsinki) maanantaina 1.10. klo 14 Nykymutsin imetysbileisiin.

Nykymutsin imetyskiran tekijät Laura Talvitie ja Pauliina Ahonen ovat paikalla tavattavissa ja kertovat iltapäivän aikana rentoja vinkkejään imetykseen.

“Täydellisten äitien toimikunta™ ei tule sakottamaan sinua, jos vauvan torkkuessa avaat Netflixin ja katsot pätkän lempisarjaasi.

“Lapsesta kasvaa ihan kelpo yksilö, vaikka et tuijottaisi hänen silmäluomiaan herkeämättä hänen nukkuessaan.

Tarjolla on pientä purtavaa, yllätyksiä ja puuhaa niin pienille kuin isoille.

Missä: Otavan kirjakauppa, Uudenmaankatu 10, Helsinki

Milloin: Maanantaina 1.10. klo 14-16

Ilmoittautumiset: adele.couavoux@otava.fi

Elokuussa julkaistu Nykymutsin imetyskirja (Nemo 2018) tsemppaa, kun kävelevän maitobaarin rooli alkaa ahdistaa, kun imetyksen onnistuminen jännittää tai kun oikea imuote ei tahdo löytyä. Se on äideiltä äideille kirjoitettu teos, joka toimii ymmärtävänä ystävänä mullistavassa elämänvaiheessa.

Laura Talvitie (s. 1987) on tamperelainen yhteiskuntatieteilijä, lehtikuvaaja ja kaksivuotiaan lapsen äiti.  Pauliina Ahonen (s. 1987) on kuopiolainen designer ja puolitoistavuotiaan lapsen äiti.

Tilaan on esteetön kulku. Lapset ovat tervetulleita. Vapaa pääsy.

Laura Talvitie ja Pauliina Ahonen. Kuva Tatu Ahonen

Nemo on osa kustannusosakeyhtiö Otavaa.

Alkuvuoden himotuimmat dekkariuutuudet ovat pian täällä15.1.2019 08:46Tiedote

Ruth Ware – Rouva Westaway on kuollut (juuri ilmestynyt) Jokaisella perheellä on salaisuutensa – joidenkin salaisuuksien vuoksi ollaan valmiita vaikka tappamaan. Kansainvälisten bestsellerlistojen huippunimi Ruth Ware valloittaa uudella psykologisella trillerillä. ”Loistava trilleri” – The Washington Post Lina Bengtsdotter – Francesca (juuri ilmestynyt) Taattua skandijännitystä Ruotsista! Francescan paras ystävä kuolee, eikä kukaan usko hänen väitteitään, ettei kuolinsyy olisikaan itsemurha. Sitten Francesca katoaa. 20 vuotta myöhemmin rikostutkija Charlie Lager päätyy selvittämättä jääneen tapauksen perässä takaisin lapsuutensa Gullspångiin. Stina Jackson – Hopeatie (vk 5) Uutta verta dekkaritähtien joukossa! Parhaan ruotsalaisen dekkarin palkinnon voittanut Hopeatie on esikoisdekkaristin napakymppi. Isä oli viimeinen, joka näki Linan elossa. Hän ajaa Pohjois-Ruotsia halkovaa Hopeatietä ja koluaa joka ikisen mökki- ja metsäautotien, tutkii hylättyjä maatiloja, umpeenkasvaneita pusikoi

Tervetuloa Otavan kevätpressiin14.1.2019 13:04Tiedote

Lämpimästi tervetuloa Otavan kevätpressiin tiistaina 29.1. Tilaisuus alkaa kello 13.00 Otavan 3. kerroksessa, Uudenmaankatu 10, 00120 Helsinki. Keväällä ilmestyvistä kirjoistaan ovat kertomassa: Raija Oranen, Kati Tervo, Pertti Jarla (Like), Juhana Vartiainen, Saska Saarikoski, Veera Salmi, Ulla-Maija Paavilainen, Maija-Riitta Ollila, Suvi Ratinen, Paula Nivukoski, Liisa Seppänen, Juha Siro (Like), Heini Junkkaala ja Maria Sann sekä Ville Roponen ja Ville-Juhani Sutinen (Like). Ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt: Kirsi Tähjänjoki, Kustannusosakeyhtiö Otava, kirsi.tahjanjoki@otava.fi puh. 040-725 5374