Kustannusosakeyhtiö OtavaKustannusosakeyhtiö Otava

Nappaa vauva kainaloon ja tule Nykymutsin imetysbileisiin 1.10. klo 14

Tiesitkö, että 1.10. polkaistaan käyntiin Imetysviikko? Nappaa siis vauvasi, taaperosi tai bestiksesi mukaan, ja tulkaa Otavan kirjakaupalle (Uudenmaankatu 10, Helsinki) maanantaina 1.10. klo 14 Nykymutsin imetysbileisiin.

Nykymutsin imetyskiran tekijät Laura Talvitie ja Pauliina Ahonen ovat paikalla tavattavissa ja kertovat iltapäivän aikana rentoja vinkkejään imetykseen.

“Täydellisten äitien toimikunta™ ei tule sakottamaan sinua, jos vauvan torkkuessa avaat Netflixin ja katsot pätkän lempisarjaasi.

“Lapsesta kasvaa ihan kelpo yksilö, vaikka et tuijottaisi hänen silmäluomiaan herkeämättä hänen nukkuessaan.

Tarjolla on pientä purtavaa, yllätyksiä ja puuhaa niin pienille kuin isoille.

Missä: Otavan kirjakauppa, Uudenmaankatu 10, Helsinki

Milloin: Maanantaina 1.10. klo 14-16

Ilmoittautumiset: adele.couavoux@otava.fi

Elokuussa julkaistu Nykymutsin imetyskirja (Nemo 2018) tsemppaa, kun kävelevän maitobaarin rooli alkaa ahdistaa, kun imetyksen onnistuminen jännittää tai kun oikea imuote ei tahdo löytyä. Se on äideiltä äideille kirjoitettu teos, joka toimii ymmärtävänä ystävänä mullistavassa elämänvaiheessa.

Laura Talvitie (s. 1987) on tamperelainen yhteiskuntatieteilijä, lehtikuvaaja ja kaksivuotiaan lapsen äiti.  Pauliina Ahonen (s. 1987) on kuopiolainen designer ja puolitoistavuotiaan lapsen äiti.

Tilaan on esteetön kulku. Lapset ovat tervetulleita. Vapaa pääsy.

Laura Talvitie ja Pauliina Ahonen. Kuva Tatu Ahonen

Nemo on osa kustannusosakeyhtiö Otavaa.