Työterveys Apila

Nastolan lääkärikeskus osaksi Työterveys Apilaa

Työterveys Apila ostaa Nastolassa toimivan PlusTerveys Nastolan Lääkärikeskuksen liiketoiminnan PlusTerveys Lääkärit Oy:ltä 1.8.2018 alkaen. Nastolan Lääkärikeskuksen toiminta jatkuu tutussa paikassa Pekkalantiellä ja henkilöstö siirtyy Apilaan vanhoina työntekijöinä. Kaupan myötä Työterveys Apila ryhtyy tarjoamaan myös yksityisiä terveyspalveluja ja sen myötä muuttaa nimensä Apila Terveydeksi.

Työterveys Apila Oy ostaa PlusTerveys Nastolan Lääkärikeskuksen liiketoiminnan PlusTerveys Lääkärit Oy:ltä. Nastolan Lääkärikeskus siirtyy osaksi Työterveys Apilaa 1.8.2018 alkaen.

Nastolan Lääkärikeskus tarjoaa yleis‐ ja erikoislääkäripalveluita sekä työterveyshuoltoa ja fysioterapiapalveluja Nastolan keskustassa. Se on profiloitunut yksilölliseen terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseen, sairauksien ennaltaehkäisyyn ja hoitoon.

Liiketoimintakaupan myötä Työterveys Apila kasvattaa työterveyshuollon verkostoaan ja tavoitteena on myös vahvistaa molempien osapuolien työterveyshuollon toimintamahdollisuuksia.

”Olemme valtavan ylpeitä saadessamme Nastolan Lääkärikeskuksen henkilöstön osaksi Apilaa. Nastolan Lääkärikeskuksen osaaminen monipuolistaa palvelujamme ja vahvistaa läsnäoloamme Päijät‐Hämeen seudulla. Nastolan Lääkärikeskuksen nykyisille asiakkaille Työterveys Apila tuo uusien asiointipisteiden lisäksi entistä vahvempaa moniammatillista osaamista sekä monipuoliset sähköiset palvelut. Lisäksi Apila pystyy jatkossa tarjoamaan kaikille asiakkailleen hammaslääkäripalveluja yhteistyössä PlusTerveyden kanssa. Kauppa tuo mukanaan myös muita yhteistyömahdollisuuksia Apilan ja PlusTerveyden välillä.”, toteaa Apilan toimitusjohtaja Riikka Mattila. ”Yksityiset terveyspalvelut sekä hammaslääkäripalvelut istuvat Apilan tavoitteeseen tarjota yhä monipuolisempia palveluja asiakkaidemme terveyden hyväksi ja uusi nimemmekin kuvastaa tätä mielestäni hyvin”, hän jatkaa.

”Kotimainen Työterveys Apila on meille mieleinen yhteistyökumppani yhtenevän arvoperustan ja toimintatapojen myötä. Kaupan myötä käynnistyvä yhteistyö vahvistaa molempia toimijoita”, PlusTerveyden toimitusjohtaja Eila Annala kommentoi.

Lisätietoja:
Työterveys Apila Oy
Riikka Mattila

PlusTerveys Lääkärit Oy
Eila Annala

Työterveys Apila

Työterveys Apila on kokonaan kotimainen terveyspalveluyritys, joka kuuluu vuonna 1928 Lahdessa perustettuun Isku‐konserniin. Yhdistymisen jälkeen Apila tarjoaa työterveyspalveluja sekä yksityisiä terveyspalveluja 4 toimipaikassa Lahdessa, Nastolassa ja Järvelässä. Apila panostaa toimintansa jatkuvaan kehittämiseen ja korkeaan laatuun, mistä todistaa Apilalle myönnetty ISO9001:2015 ‐sertifikaatti. www.tyoterveysapila.fi

PlusTerveys Lääkärit Oy on yksityisiä lääkäripalveluita tuottava yhtiö, joka on osa PlusTerveys-konsernia. Konserniin kuuluu myös hammaslääkäripalveluita tarjoava PlusTerveys Hammaslääkärit Oy ja hammaslaboratoriopalveluita tuottava PlusTerveys Kvalident Oy. Kotimaisen PlusTerveyden omistavat siellä työskentelevät hammaslääketieteen ja lääketieteen ammattilaiset. PlusTerveydessä ja sen 140 toimipisteessä työskenteli vuonna 2017 1400 henkilöä ja liikevaihto oli 116 miljoonaa euroa. www.plusterveys.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Työterveys Apila