Neljällä Liigan kohteella yli 46 000 euron pitkävetovoitto Vaasaan

Vaasassa pelattu neljän kohteen pitkävetorivi toi yli 46 000 euron voiton 30 euron rivipanoksella perjantaina (kierros 37/2018). Rivi koostui Liigan avauskierroksen neljästä ottelusta.

Voittorivissä oli kolme ristiä eli voittaja haali onnistuneesti mukaan kolme viidestä avauspäivän tasapelistä. Mukana olleiden tasapelien lisäksi pistejako nähtiin otteluissa KalPa-Jukurit ja HPK-TPS.

Tasapelien tuoma kerroin 77,66 nousi toisiin korkeuksiin, kun neljännessä kohteessa oli oikea lopputulos 4-2 otteluun Sport-Pelicans. Tuloksen kerroin oli tasan, 20 ja se nosti neljän kohteen kertoimen 1553,16:een. Näin tarkka voittosumma on 46 594,80 euroa.

Sport-Pelicans-ottelussa oli peruskohteen lisäksi 26 muuta kohdetta, kuten tasoituksellisia kohteita 1-3 maalin etumatkalla molemmille joukkueille ja yli/alle-kohteet usealle ottelun kokonaismaalimäärälle. Korkeimman kertoimen sai veikkaamalla oikein tilanteen erien jälkeen. Yhdistelmän 2/X/1 antoi kertoimen 34,00.

Vaasan voittorivi
2692 JYP-HIFK X (3-3) 4,20