Nettikasinon Mökkielämää toi 58 000 euron voiton Vantaalle

Vantaalainen nettipelaaja voitti yli 58 000 euron potin Mökkielämää-pelistä Veikkauksen nettikasinosta lauantai-iltana.

Potti ehti kasvaa tarkalleen 58 254,05 euroon ennen kuin mobiililaitteellaan peliä pelannut vantaalainen voitti sen myöhään lauantai-iltana. Hän käytti euron panosta.

Mökkielämää on suomalaiseen mökkimaisemaan sijoittuva automaattipeli, jonka bonuspeleissä muun muassa kalastetaan ja heitetään tikkaa.

Mökkielämää on liitetty yllätysvoittotyyppiseen RAY Jackpotiin. Voittosummat kertyvät niin, että jokaisesta RAY-klassikot -ryhmän peliin pelatusta panoksesta kaksi prosenttia lisätään RAY Jackpot -voittopottiin. Potin kasvu alkaa 25 000 eurosta.

RAY Jackpotissa saatava voitto on satunnainen. Se voi laueta missä tahansa jackpotiin liitetyssä pelissä minkä tahansa pelikierroksen jälkeen. Voitto ei edellytä tiettyä voittoyhdistelmää pelissä.

Turuntie 42