Nettipokerin SM-kilpailut pelataan viikonloppuna – takuupoteissa 150 000 euroa

Nettipokerin kolmipäiväiset SM-kilpailut järjestetään viikonloppuna huomisesta perjantaista alkaen. Veikkauksen järjestämä kisa kokoaa yhteen Suomen parhaat pelaajat, ja yhteensä turnauksissa ylitetään 2 000 pelaajan raja.

Voittajat saavat sepän teräksestä valmistamat uniikit SM-palkintopystit.

Suurimmasta potista pelataan perjantaina 3.11. kello 20.00. Silloin alkaa SM-Texas Main Event, joka avaa pääturnaukset. Sen takuupotissa on 50 000 euroa, ja voittajaa odottaa SM-tittelin lisäksi pelaajamäärästä riippuen jopa lähes 10 000 euron palkinto.

- Jokaisena turnauspäivänä on jotain pelattavaa. Esimerkiksi kaikille tuttua Texas Hold´emia pelataan joka päivä, kertoo tuotepäällikkö Matti Honkamäki.

Perjantaista sunnuntaihin kestävä pääturnaus koostuu yhdeksästä eri turnauksesta, joissa pelimuodot ovat Texas Hold´em, Omaha, Omaha Hi-Lo ja suomalainen sökö.

Pääturnaukset jakautuvat kolmelle päivälle niin, että perjantaista sunnuntaihin pelataan kunakin päivänä kolme turnausta. Alkamisajat ovat kello 20 ja kello 21. Turnauksen päättää sunnuntaina kello 21.00 alkava SM-Texas Highroller 6-max. jossa on 25 000 euron takuupotti.

Osallistumismaksut vaihtelevat turnauksittain 10 eurosta 500 euroon. Voittajat saavat kunniaa ja osuuden palkintopotista sekä kouriintuntuvana muistona sepän teräksestä valmistaman uniikin SM-palkintopystin.

Nettipokerin suomenmestaruuksista kilpaillaan seitsemännen kerran ja nyt ensimmäistä kertaa Veikkauksen logon alla RAY:n, Veikkauksen ja Fintoto yhdistyttyä vuoden alusta.

Tutustu nettipokerin SM-kilpailujen historian huippuhetkiin Raymondin artikkelissa.

Lisätietoja:
www.nettipokerinsm.fi
Tuotepäällikkö Matti Honkamäki, Veikkaus p. 09 4370 4521.

Voittajat saavat sepän teräksestä valmistamat uniikit SM-palkintopystit.