Nettipokerin Suomen mestaruudet Helsinkiin, Tampereelle, Jyväskylään, Turkuun, Kemiin ja Lahteen

Veikkauksen järjestämissä nettipokerin SM-kilpailuissa pelattiin viime viikonloppuna 3.–5.11. yhteensä 187 000 euron palkintopoteista.

Jokainen Suomen mestari saa itselleen uniikin, sepän takoman palkintopatsaan.

Kilpailuihin saatiin kaikkiaan 3 258 osallistumista, ja palkintorahaa parhaille pelaajille jaettiin yhteensä peräti 187 000 euroa.

– Nettipokerin SM-kisat olivat erinomainen menestys. Kokonaisuutena viikonloppu oli koko vuoden vilkkain, ja parhaimmillaan yhtäaikaisia pelaajia oli lähes 2 000, kertoo tuoteasiantuntija Sami Partanen Veikkaukselta.

Suomen mestarin tittelin pokkasi itselleen yhdeksän pokerihaita, joista kolme asuu Helsingissä, kaksi Tampereella ja yhdet Jyväskylässä, Turussa, Kemissä ja Lahdessa.

• Perjantaina 3.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti helsinkiläinen nimimerkki TheD4rkLord, joka kuittasi voittosuorituksellaan 9 449 euroa.

• Perjantaina 3.11. pelatun Sökö PL -turnauksen voitti tamperelainen nimimerkki 11reder11, jonka voittopotiksi muodostui 2 563 euroa.

• Perjantaina 3.11. pelatun Omaha PL -turnauksen voitti jyväskyläläinen nimimerkki kemistikeijo, joka kuittasi voittosuorituksellaan itselleen 3 428 euroa.

• Lauantaina 4.11. pelatun Texas NL -turnauksen voiton korjasi helsinkiläinen nimimerkki Ehei, joka kääri voitollaan taskuunsa 3 629 euron potin.

• Lauantaina 4.11. pelatun Omaha Hi/Lo PL -turnauksen voiton vei helsinkiläinen nimimerkki Ontherocksfi, jonka voittopotiksi muodostui 2 100 euroa.

• Lauantaina 4.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti turkulainen nimimerkki RaizeRaise, joka kuittasi voittosuorituksellaan itselleen 2 490 euroa.

• Sunnuntaina 5.11. pelatun Omaha PL -turnauksen voiton korjasi tamperelainen nimimerkki HerraPatonki, joka kääri voitollaan taskuunsa 3 198 euron potin.

• Sunnuntaina 5.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti kemiläinen nimimerkki Tiltimusmaksimus, joka kuittasi voittosuorituksellaan itselleen 1 887 euroa.

• Sunnuntaina 5.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti lahtelainen nimimerkki fakeVuju, jonka voittopotiksi muodostui 7 985 euroa.

Jokainen voittaja sai palkintopotin ja mestaritittelin lisäksi kouriintuntuvana muistona sepän teräksestä valmistaman uniikin SM-pystin.

Nettipokerin Suomen mestaruuksista kilpailtiin nyt seitsemännen kerran ja tänä vuonna ensimmäistä kertaa Veikkauksen logon alla RAY:n, Veikkauksen ja Fintoton yhdistyttyä vuoden alussa.

Lisätietoja:

Nettipokerin SM

Tuotepäällikkö Matti Honkamäki, Veikkaus p. 09 4370 4521

Jokainen Suomen mestari saa itselleen uniikin, sepän takoman palkintopatsaan.