Nettipokerin Suomen mestaruudet Helsinkiin, Tampereelle, Jyväskylään, Turkuun, Kemiin ja Lahteen

Veikkauksen järjestämissä nettipokerin SM-kilpailuissa pelattiin viime viikonloppuna 3.–5.11. yhteensä 187 000 euron palkintopoteista.

Jokainen Suomen mestari saa itselleen uniikin, sepän takoman palkintopatsaan.

Kilpailuihin saatiin kaikkiaan 3 258 osallistumista, ja palkintorahaa parhaille pelaajille jaettiin yhteensä peräti 187 000 euroa.

– Nettipokerin SM-kisat olivat erinomainen menestys. Kokonaisuutena viikonloppu oli koko vuoden vilkkain, ja parhaimmillaan yhtäaikaisia pelaajia oli lähes 2 000, kertoo tuoteasiantuntija Sami Partanen Veikkaukselta.

Suomen mestarin tittelin pokkasi itselleen yhdeksän pokerihaita, joista kolme asuu Helsingissä, kaksi Tampereella ja yhdet Jyväskylässä, Turussa, Kemissä ja Lahdessa.

• Perjantaina 3.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti helsinkiläinen nimimerkki TheD4rkLord, joka kuittasi voittosuorituksellaan 9 449 euroa.

• Perjantaina 3.11. pelatun Sökö PL -turnauksen voitti tamperelainen nimimerkki 11reder11, jonka voittopotiksi muodostui 2 563 euroa.

• Perjantaina 3.11. pelatun Omaha PL -turnauksen voitti jyväskyläläinen nimimerkki kemistikeijo, joka kuittasi voittosuorituksellaan itselleen 3 428 euroa.

• Lauantaina 4.11. pelatun Texas NL -turnauksen voiton korjasi helsinkiläinen nimimerkki Ehei, joka kääri voitollaan taskuunsa 3 629 euron potin.

• Lauantaina 4.11. pelatun Omaha Hi/Lo PL -turnauksen voiton vei helsinkiläinen nimimerkki Ontherocksfi, jonka voittopotiksi muodostui 2 100 euroa.

• Lauantaina 4.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti turkulainen nimimerkki RaizeRaise, joka kuittasi voittosuorituksellaan itselleen 2 490 euroa.

• Sunnuntaina 5.11. pelatun Omaha PL -turnauksen voiton korjasi tamperelainen nimimerkki HerraPatonki, joka kääri voitollaan taskuunsa 3 198 euron potin.

• Sunnuntaina 5.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti kemiläinen nimimerkki Tiltimusmaksimus, joka kuittasi voittosuorituksellaan itselleen 1 887 euroa.

• Sunnuntaina 5.11. pelatun Texas NL -turnauksen voitti lahtelainen nimimerkki fakeVuju, jonka voittopotiksi muodostui 7 985 euroa.

Jokainen voittaja sai palkintopotin ja mestaritittelin lisäksi kouriintuntuvana muistona sepän teräksestä valmistaman uniikin SM-pystin.

Nettipokerin Suomen mestaruuksista kilpailtiin nyt seitsemännen kerran ja tänä vuonna ensimmäistä kertaa Veikkauksen logon alla RAY:n, Veikkauksen ja Fintoton yhdistyttyä vuoden alussa.

Lisätietoja:

Nettipokerin SM

Tuotepäällikkö Matti Honkamäki, Veikkaus p. 09 4370 4521

Jokainen Suomen mestari saa itselleen uniikin, sepän takoman palkintopatsaan.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).