Nettiporukalla meni kaikki numerot väärin – 125 000 euron päävoitto eri paikkakunnille

Kaikki tai ei mitään -peliä pelanneella porukalla ei mennyt sunnuntain (12.11.) arvonnassa yksikään numero oikein. Euron panoksella pelannut viiden hengen nettiporukka voitti 125 000 euroa.

Veikkaus.fi:ssä pelanneen porukan jäsenet olivat Kuhmosta, Iitistä, Turusta, Kuopiosta ja Espoosta. Kunkin pelaajan voitto-osuus oli 25 000 euroa.

Pelaajat saavat Veikkauksen etuasiakkaina voitto-osuutensa suoraan tileilleen.

Kaikki tai ei mitään -peli pähkinänkuoressa

• Ensimmäisen kerran Kaikki tai ei mitään -peli arvottiin perjantaina 13.1.2017.
  • Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000.
  • Suurin mahdollinen voitto viiden euron enimmäispanoksella on 625 000 euroa.
  • Arvonta on joka päivä klo 21. Peliaikaa on klo 20.45 saakka.
  • Jokaisen voittoluokan voittojen summa arvontaa kohden voi olla enintään 3 000 000 euroa.
  • Täysosuman – ja täydellisen hudin – todennäköisyys on 1:1,35 miljoonaan.
  • Peliä voi pelata sekä myyntipisteissä että veikkaus.fi:ssä.