Netumin uudet toimistotilat Helsingissä tukevat työviihtyvyyttä ja kasvutavoitteita

IT-palvelutalo Netum Group Oyj on muuttanut uusiin viihtyisämpiin toimistotiloihin Helsingissä. Uudet valoisat ja ergonomiset tilat sijaitsevat ydinkeskustassa Kampin huipussa hyvien julkisten kulkuyhteyksien äärellä.

Uusien toimitilojen valinnassa ja remontoinnissa huomioitiin Netumin omien työntekijöiden toiveet ja näkemykset. Toimivaan työympäristöön panostamisella on merkittävä vaikutus työviihtyvyyteen ja työssä jaksamiseen. ”Haluamme aidosti, että meillä on mukavaa olla töissä, ja olemme kuunnelleet tarkalla korvalla mitä työntekijämme uusilta tiloilta ovat toivoneet. Viihtyisät yhteiset tilat, ilmastointi, ergonomiset työvälineet ja hyvät kulkuyhteydet tukevat työhyvinvointia ja yhteisöllisyyttä”, Netumin toimitusjohtaja Matti Mujunen kertoo. ”Meillä on vahvat kasvutavoitteet, joten toki toivomme, että nykyisten työntekijöidemme viihtyvyyden lisäksi uudet tilat houkuttelisivat meille pääkaupunkiseudulle myös uusia työntekijöitä”, Mujunen jatkaa.

Netum on Great Place To Work -sertifioitu työpaikka

Netumin strategia tukee kannattavan kasvun tavoitetta ja yhtiön tavoitteena on olla alan luotetuin kumppani ja halutuin työyhteisö vastuullisessa ja turvallisessa digimuutoksessa. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Tampereella, Turussa, Porissa ja Jyväskylässä. Todellisuudessa meitä netumilaisia on kuitenkin etätöissä ympäri Suomen. Meillä työntekijät saavat itse valita, haluavatko tehdä töitä konttorilta vai etänä. Suurin osa meistä hyödyntää kumpaakin mahdollisuutta. Joustavat työajat, etätyömahdollisuudet ja hyvät työvälineet ovat meille arkipäivää. Netum on Great Place To Work -sertifioitu työpaikka, ja tutkimuksen mukaan 93 % työntekijöistämme sanoo, että Netum on kokonaisuudessaan todella hyvä työpaikka.

Netumin sijoittajasivut palkittiin Pörssigaalassa18.5.2022 14:00:00 EEST | Tiedote

Netumin sijoittajasivut saivat tunnustusta 17.5.2022 järjestetyssä historian ensimmäisessä Pörssigaalassa. Pörssigaalan tavoitteena on nostaa esiin kotimaisen omistajuuden merkitystä ja pörssimaailman parhaita käytäntöjä. Pörssisäätiö ja Sijoitusanalyytikot ovat jo vuodesta 1999 alkaen palkinneet sijoittajaviestinnän ammattilaisten työtä valitsemalla vuosittain pörssiyhtiöiden parhaat sijoittajasivut. Palkinnolla halutaan kannustaa yhtiöitä parantamaan sijoittajaviestintäänsä. Netum sijoittui kolmanneksi First North -yhtiöiden sarjassa. ”Netumin tavoitteena on aktiivinen ja läpinäkyvä sijoittajaviestintä, ja tämä palkinto on osoitus siitä, että olemme oikealla tiellä. Sijoittajasivujemme suunnittelu ja toteutus oli oman organisaatiomme ja erinomaisten kumppaneidemme Viestintätoimisto Bravuran ja Kaski Agencyn yhteinen ponnistus, josta haluan kiittää koko tiimiä”, kommentoi Netumin toimitusjohtaja Matti Mujunen. Kilpailussa on tiukat kriteerit, ja tuomaristo arvioi esimerkiksi sijoittaj