NHL-tasapeleillä isoja voittoja Pitkävedosta – Hankasalmelle yli 84 000 euroa ja Inariin 25 000 euroa

Jääkiekon NHL-kierroksen tasapelisuma toi suuret voitot Veikkauksen asiakkaille. Suurimmat voitot menivät hankasalmelaiselle nettipelaajalle, joka lunasti runsaat 84 000 euroa ja inarilaiselle nettipelaajalle, jonka voittosumma oli runsaat 25 000 euroa.

Yli 2 000 euron voittoja löytyi saman päivänä peräti 47 ja niistä ylitti 15 000 euroa seitsemän.

Kierroksen voittokuninkaaksi noussut nettipelaaja Hankasalmelta voitti kahdella vedollaan yhteensä 84 803,80 euroa. Hän oli pelannut viiteen NHL-kohteeseen tasapeliä yhteensä 80,10 eurolla. Hän oli pelannut perjantain ja lauantain välisen yön kuudesta ottelusta viiteen tasapelin. Aamuyön viimeistä ottelua ei vedossa ollut mukana, ja hyvä niin, sillä Vegas-St. Louis päättyi 1-4.

Inarilaispelaaja voitti sadan euron pelillä 25 855,00 euroa. Hän oli valinnut 100 euron rivipanoksella pelaamaansa peliin neljä tasapeliä eli yhden hankasalmelaista vähemmän. Inarin voittajalta puuttui rivistä Anaheim-Toronto.

- Tasapelirivien pelaaminen jääkiekkoon on kansanhuvia, jota jotkut ovat harjoittaneet tänä syksynä 25 vuotta täyttävän Veikkauksen vedonlyönnin alusta saakka. Tasapelisumat tuottavat ikimuistoisia voittoja kuten nytkin, mutta toteutuvat silti melko harvoin. Tällä sumalla moni pelaaja sai kelpo joulurahat, kertoo Veikkauksen kiinteäkertoimisen vedonlyönnin tuotepäällikkö Niko Marttinen.

NHL-otteluista valtaosa pelataan silloin, kun Suomessa nukutaan, mikä antaa vedonlyöjälle mahdollisuuden herätä rikkaampana kuin meni nukkumaan. Ylen teksti-tv:n suosituimpiin kuuluva sivu 235 kuuluu yhä jääkiekon ystävienarkirutiineihin. Viime lauantaina se kertoi monelle myös vedon osuneen.

- Nuorten suomalaispelaajien vahvat esitykset NHL:ssä lisäävät tietenkin sarjan suosiota myös vedonlyönnissä, mutta NHL on jo vuosia ollut kotoisen Liigamme jälkeen suosituin vedonlyöntisarjamme, sanoo Marttinen.

Hankasalmen voittorivi:
0710 Dallas–Boston X (0–0) 3,85