Nicolas Chandou Realia Groupin hallituksen jäseneksi

Nicolas Chandou on nimitetty Realia Groupin hallituksen jäseneksi 1.2.2018 alkaen. Ranskalainen Chandou (s. 1979) on viimeksi toiminut ranskalaisen kiinteistöalan konserni Foncian Chief Financial Officer:ina vuosina 2011 - 2017. Tätä ennen Chandou työskenteli rahoitusalalla johtajana Hawkpointissa 2007 - 2011 sekä Associate:na Bank of Americassa 2004 - 2007.

Realia Groupin hallituksen jäsen Risto Siivonen on jäänyt pois hallituksesta 1.2.2018 alkaen.

Realia Groupin hallituksen jäseninä jatkavat Realia Group -konsernin pääomistaja Altorin osakas Bengt Maunsbach (pj.), Altorin johtaja Niko Mokkila sekä Posti Oyj:n toimitusjohtaja Heikki Malinen ja Stockmann Oyj:n asiakkuusjohtaja Anna Salmi.

”Realia Groupilla on voimakkaat kasvutavoitteet Pohjoismaissa ja konserni haluaa tarjota Pohjoismaiden parasta kiinteistöjohtamisen ja kiinteistönvälityksen asiantuntijapalvelua. Nicolas Chandoun tausta ja osaaminen tuovat arvokkaan lisän Realia Groupin hallitukseen”, hallituksen puheenjohtaja Bengt Maunsbach sanoo.

Lisätiedot:

Bengt Maunsbach, hallituksen puheenjohtaja, Realia Group Oy, puh. +46 (0)73 0799 115

Realia Group Oy on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Realia Groupiin kuuluvat Huoneistokeskus, SKV Kiinteistönvälitys, Huom! Huoneistomarkkinointi, Realia Isännöinti ja Realia Management. Baltian, Ruotsin ja Norjan liiketoiminnoista vastaavat Ober-Haus ja Hestia. Realia Groupin vuotuinen liikevaihto on noin 114 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee yli 1 900 henkilöä. Yhteistä kaikille yrityksille on asiakastyytyväisyyden korostaminen, jota rakennetaan räätälöidyillä tuotteilla sekä aktiivisella ja ammattitaitoisella palvelulla. www.realiagroup.fi