Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt uusia huippuosaajia teknisiin palveluihin, rakennusautomaatiourakointiin ja energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin.

Assemblin on nimittänyt uusia huippuosaajia

hedberg petteri

Petteri Hedberg (s.1986) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projektinhoitajaksi. Hedberg on aloittanut työtehtävässään 14.1.2019 Assemblinin Helsingin toimipisteessä. Hedberg on aikaisemmin työskennellyt Eco-Paronen Oy:ssä.

Kossila Jari

Tietotekniikkainsinööri Jari Kossila (s. 1965) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projektinhoitajaksi. Kossila on aloittanut työtehtävässään 1.2.2019 Assemblinin Hyvinkään toimipisteessä. Kossilan työtehtäviin kuuluu rakennusautomaatiojärjestelmien toteutussuunnittelua, ohjelmointia ja käyttöönottoa. Kossila on työskennellyt aikaisemmin muun muassa huoltoinsinöörinä AdConSys Oy:ssä

Nikula_jukka_mv

Jukka Nikula (s.1991) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin tekniseksi avustajaksi. Nikula on aloittanut tehtävässään 3.12.2018. ja hän työskentelee Helsingin toimipisteessä. Nikulan päävastuualueina ovat automaation projektipäälliköiden avustavat työtehtävät.

Marko Ylönen

Marko Ylönen (s.1996) on nimitetty Assemblin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin energiamanageriksi. Ylönen on aloittanut tehtävässään 1.2.2019 alkaen ja hän työskentelee Tampereen toimipisteessä.

Maijala Toni

Automaatioinsinööri Toni Maijala (s.1975) on nimitetty Tornion Teknisiin Palveluhin työnjohtajaksi. Maijala on aloittanut tehtävässään 15.2.2019. ja hän vastaa sähköurakoiden ja -projektien työnjohdosta. Hän on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Outokumpu Stainless Oy:ssä ja Tornion kaupungilla.

Anna-Riikka Jännetyinen

Ympäristö- ja energiatekniikan DI Anna-Riikka Jännetyinen (s. 1984) on nimitetty Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin energiamanageriksi. Jännetyinen on aloittanut tehtävässään 1.2.2019 Assemblinin Tampereen toimipisteessä. Jännetyinen on aikaisemmin työskennellyt Schneider Electricillä.

aleksi_airio

Tietoliikenneinsinööri Aleksi Airio (s.1984) on nimitetty Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalveluihin energiamanageriksi. Airio on aloittanut tehtävässään 7.1.2019. ja hän työskentelee Assemblinin Turun toimipisteessä vastuualueinaan Turun alueen kohteiden energiamanagerointi ja asiantuntijatehtävät. Airio on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Caverion Suomi Oy:ssä ja Kaarinan Suodatintekniikka Oy:ssä.

Assemblin on nimittänyt uusia huippuosaajia
Anna-Riikka Jännetyinen
Aleksi Airio
Marko Ylönen
Jukka Nikula
Petteri Hedberg
Toni Maijala
Jari Kossila

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.