Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt useita uusia huippuosaajia teknisiin palveluihin, rakennusautomaatiourakointiin ja talotekniikkaurakointiin.

jaana_karevuo_MV

Energiatekniikan insinööri Jaana Karevuo (s. 1990) on nimitetty Assemblinin Energiatehokuus- ja elinkaaripalveluihin energiamanageriksi. Karevuo työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 5.8.2019. Karevuo on aikaisemmin työskennellyt Thermo Fisher Scientificilla ja GE Healthcarella. Tällä hetkellä Karevuo suorittaa työn ohessa energiatekniikan diplomi-insinöörin opintoja Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa (LUT).

Mika_Janhonen_mv

LVI-työteknikko Mika Janhonen (s. 1970) on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin putkityönjohtajaksi. Janhonen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut työtehtävässään 12.8.2019. Janhosella on yli 30 vuoden kokemus LV-alan työtehtävistä sekä projekti- että asentajapuolelta.

Mika_Korhonen_Petri_mv

LVI-teknikko Petri Korhonen (s. 1969) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin IV-projektipäälliköksi. Korhonen työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 8.7.2019. Korhosen vastuualueina on erinäiset IV-projektipäällikön tehtävät, joihin kuuluu esimiesvastuun ja projektien resursoinnin lisäksi teknisen toteutuksen valvonta ja hankkeet. Korhonen on aikaisemmin työskennellyt ISS Palvelut Oy:ssä, Are Oy:ssä ja Ouman energiatehokkuuspalvelut Oy:ssä.

Ario_Rajaty_mv

Automaatiotekniikan insinööri Ario Rajaty (s. 1979) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projekti-insinööriksi. Rajaty työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 5.8.2019. Rajaty on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Coorilla ja Rostek Oy:ssä. Rajatyn työtehtäviin kuuluu muun muassa käyttöönotto- ja projektinhoitotehtävät.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

LVI-urakointi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Tekniset Palvelut
Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi

Kiinteistökehitys, energiatehokkuus
ja elinkaaripalvelut
Vesa Harju
vesa.harju@assemblin.fi

Jaana Karevuo
Ario Rajaty
Mika Janhonen
Petri Korhonen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.