Nimityksiä Assemblinilla

Assemblin on nimittänyt uusia huippuosaajia talotekniikka- ja rakennusautomaatiourakointiin Turkuun, Poriin, Helsinkiin ja Tampereelle.

Juuso Palmroos (s. 1994) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin LVI-projektinhoitaja harjoittelijaksi. Palmroos on aloittanut tehtävässään 21.10.2019 ja työskentelee Helsingin toimipisteessä. Palmroos jatkaa työn ohella opiskeluitaan ammattikorkeakoulu Metropoliassa LVI-rakennusmestariksi. Assemblinilla Palmroos on mukana tarjouslaskennassa, hankinnoissa ja projektinhoidossa yhdessä muun LVI-tiimin kanssa.

LVI-työteknikko Teemu Karpasuo (s. 1972) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin IV-asennuspäälliköksi. Karpasuo on aloittanut tehtävässään 28.10.2019 ja hän työskentelee Helsingin toimipisteessä. Karpasuon vastuualueisiin kuuluu esimiesvastuun ja liiketoiminta-alueen resursoinnin lisäksi muun muassa teknisen toteutuksen valvonta, asiakaskontaktointi ja neuvottelut. Karpasuo on aikaisemmin työskennellyt YIT kiinteistötekniikka Oy:ssä, Halmesvaara Oy:ssä ja Bravida Finland Oy:ssä.

Riku Salminen (s. 1981) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projektinhoitajaksi. Salminen työskentelee Turun toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 1.10.2019.

Jouni Lamminen (s. 1964) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin huolto- ja projektinhoitotehtäviin. Lamminen työskentelee Tampereen toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 16.9.2019. Lamminen on työskennellyt aikaisemmin muun muassa Lassila & Tikanoja Oyj:ssä ja HT-Sähköpalvelu Oy:ssä.

Mikko Vanhala (s. 1987) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projektinhoitajaksi. Vanhala on aloittanut tehtävässään 7.1.2020 ja hän työskentelee Porin toimipisteessä. Vanhala suorittaa työnsä ohella Satakunnan ammattikorkeakoulussa automaatio- ja sähköinsinöörin muuntokoulutusta ja hän valmistuu tulevana syksynä. Vanhala suoritti myös työharjoittelujaksona Assemblinilla.

Rakennusautomaatio
Turku ja Pori
Reima Nurmi
reima.nurmi@assemblin.fi

Rakennusautomaatio
Pirkanmaa
Markku Kivilähde
markku.kivilahde@assemblin.fi

LVI-urakointi
Etelä-Suomi
Jukka Jäppinen
jukka.jappinen@assemblin.fi

Juuso Palmroos
Teemu Karpasuo
Jouni Lamminen
Mikko Vanhala
Riku Salminen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.