Nimityksiä Telassa: Leena Vuorenmaa viestinnän suunnittelijaksi

Filosofian maisteri Leena Vuorenmaa (45) on nimitetty Telan viestinnän suunnittelijaksi. Vuorenmaa on työskennellyt aiemmin mm. Suomen Syöpäyhdistyksessä, sosiaali- ja terveysministeriössä, Aalto-yliopistossa ja Palkansaajajärjestö Pardiassa viestinnän asiantuntijana. Viime kuukaudet hän on tehnyt töitä free-toimittajana.

Vuorenmaan tehtäviin Telassa kuuluvat muun muassa media- ja sidosryhmäviestintä. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Vuorenmaa aloitti Telassa 12.3.2018

Tela: Työeläkevarojen määrä nousi 2,3 miljardia vuoden kolmannella neljänneksellä30.11.2017 12:09Tiedote

Suomalaisten työeläkevaroja oli 198,9 miljardia euroa vuoden kolmannen neljänneksen päättyessä. Globaalin talouskasvun kiihtyminen ja siten rahoitusmarkkinoiden positiivinen vire on vuoden 2017 aikana näkynyt työeläkevakuuttajien hyvinä sijoitustuottoina. Varojen määrä nousi kolmannen neljänneksen aikana 2,3 miljardilla. Merkittävä vaikutus on ollut keskuspankkien elvyttävällä rahapolitiikalla. Tiedot käyvät ilmi Työeläkevakuuttajat Telan tilastoanalyysistä.