Nimitys Markkinointi-instituutissa: toimitusjohtajaksi Toni Berkowits

Markkinointi-instituutin toimitusjohtajaksi nimitettiin DI, MBA Toni Berkowits 1.8.2013. Hän on aiemmin toiminut Markkinointi-instituutin myynti- ja asiakkuusjohtajana.

Markkinointi-instituutin toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.8.2013 Toni Berkowits.

Toimitusjohtajan tehtävässä Toni Berkowits jatkaa Markkinointi-instituutin Tunnistettava muutos -asiakaslupauksen kehittämistä ja toteuttamista. Markkinointi-instituutin palveluiden tavoitteena on muuttaa merkityksellisellä tavalla yritysten liiketoimintaa ja yksilöiden työn tekemisen tapaa.

Berkowitsin mukaan Markkinointi-instituutti uudistuu nyt entistä nopeammin. ”Muutoksemme näkyy uusina asiakasratkaisuina sekä tavassa, jolla työskentelemme asiakkaiden kanssa. Tulemme tuomaan sekä omaan että asiakkaidemme arkeen moderneja työkaluja, joilla vauhditamme liiketoiminnan tuloksia. Koska brändimme on vahva, nyt on otollinen aika tälle kehitysaskeleelle ja irtiotolle kilpailijoista”, Berkowits sanoo.

”Markkinointi-instituutin vahvuuksia ovat kautta 80-vuotisen historian olleet ajanmukaiset ja työelämän tarpeista lähtöisin olevat metodit”, sanoo Markkinointi-instituutin kannatusyhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Heikki Ropponen. ”Alan kapinallinen jatkaa ammatillisen koulutuksen kehittämistä työelämän ytimessä uuden nuoren toimitusjohtajan luotsaamana. Toni Berkowits kykenee asettumaan poikkeuksellisella taidolla asiakkaan asemaan ja analysoimaan yhdessä asiakkaan kanssa tämän tarpeita. Arvostamme lisäksi hänen vahvaa myynnillistä otettaan sekä tahtoa ja kykyä jatkaa koulutusalan uudistamista”, Ropponen perustelee.

Berkowits siirtyi toimitusjohtajaksi Markkinointi-instituutin myynti- ja asiakkuusjohtajan tehtävästä. Sitä ennen hän on toiminut kansainvälisen logistiikkayhtiön myynnistä, markkinoinnista ja koulutuksesta vastaavana johtajana sekä valmennus- ja konsultointiyhtiössä partnerina, myyntitiimin vetäjänä ja valmennuskonsulttina. Berkowits on koulutukseltaan tuotantotalouden diplomi-insinööri ja MBA.

Markkinointi-instituutin intohimona on muutos. Olemme kehittäneet suomalaista työn tekemistä yli 80 vuoden ajan kouluttamalla ammattilaisia assistenteista esimiehiin, asiakkuuksista henkilöstöhallintoon. Toimimme valtakunnallisesti ja koulutamme myös rajojen ulkopuolella suomeksi, englanniksi ja venäjäksi. Olemme koulutusyritysten kirkas ykkönen, ja palvelutarjontamme on alan paras (TEP 2012 -yrityskuvatutkimus, Taloustutkimus Oy). 94 % asiakkaistamme suosittelee koulutustamme. Lupaamme, että koulutuksemme synnyttää tunnistettavaa muutosta yksilössä ja yrityksen toiminnassa. www.markinst.fi

Aikuiskouluttaja Markkinointi-instituutti täyttää 85 vuotta: aikuisopiskelu modernisoituu mutta ihminen janoaa kehitystä vuosikymmenestä toiseen4.12.2015 09:33Tiedote

Uusi projektijohtajille suunnattu Johtamisen erikoisammattitutkinto, JET on joustava tapa saada virallinen pätevyys projektijohtamiseen20.5.2015 10:15Tiedote

Tunnetut aikuiskouluttajat Markkinointi-instituutti ja Rastor yhdistävät voimansa 1.5.201520.4.2015 15:16Tiedote