Sunborn Group

Nimitys Sunborn International Holding Oy:ssä

Xavier Valero on nimitetty Sunborn International Holding Oy:n varatoimitusjohtajaksi. Valero tulee keskittymään erityisesti uuden sukupolven laivahotellien lanseeraamiseen.

Xavier Valero (Barcelona, LL.M.) on nimitetty Sunborn International Holding Oy:n varatoimitusjohtajaksi (Executive Vice President) ja johtoryhmän jäseneksi 1.11.2021 alkaen.

Valero on toiminut Sunborn-konsernin johdossa viimeiset 20 vuotta, vastuualueenaan erityisesti laki- ja sijoitusasiat sekä liiketoiminnan kehitys. Uudessa tehtävässään Valero ryhtyy toteuttamaan 5-vuotista kasvusuunnitelmaa, johon kuuluu yrityksen listautumisanti sekä uusien Sunborn-laivahotellien rahoitus, rakennuttaminen ja avaaminen.

Hiilineutraalit Evolution Series -laivahotellit aiotaan sijoittaa Lontooseen, Vancouveriin, Miamiin, New Yorkiin sekä Sevillaan. Tällä hetkellä Sunborn-laivahotelleja on toiminnassa kaksi kappaletta, toinen Lontoossa ja toinen Gibraltarilla.

Lisätiedot:

Xavier Valero, Executive Vice President
Sunborn International Holding Oy
xavier.valero@sunborn.fi

Kuvat

Sunborn Group
Juhana Herttuan puistokatu 23
20100 Turku

Sunborn on yksityisomisteinen, suomalainen hotelli-, ravintola- ja tapahtuma-alan monialakonserni, joka on tunnettu innovatiivisista konsepteistaan. Sunborn on laadukkaan kiinteistökehityksen ammattilainen ja tarjoaa uniikkeja hotellielämyksiä sekä Suomessa että ulkomailla, vuosikymmenten kokemuksella.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Sunborn Group