Nimitystiedote: Muutoksia Kastelli Group Oy:ssä ja konserniyhtiöissä

Kastelli Group Oy

Timo Pekkarinen on nimitetty Kastelli Group Oy:n toimitusjohtajaksi 1.9.2017 alkaen nykyisen toimitusjohtajan Antti Pohjolan jäädessä eläkkeelle. Pohjola jatkaa edelleen hallitustyöskentelyä Kastelli Groupin yhtiöissä. Timo Pekkarinen on aiemmin toiminut pitkään perustamansa Rakennusliike Lapti Oy:n toimitusjohtajana.

Raimo Pesola on nimitetty Rakennusliike Lapti Oy:n toimitusjohtajaksi 1.8.2017 alkaen. Tätä ennen hän on toiminut Laptin Keski-Suomen aluejohtajana.

Kastelli-talot Oy

Jukka Vaaramo on nimitetty Kastelli-talot Oy:n toimitusjohtajaksi 1.6.2017 alkaen. Tätä ennen hän on toiminut Kastelli-talot Oy:n liiketoimintajohtajana.

Timo Pekkarinen, Kastelli Group Oy, puh. 040 544 9245

Timo Pekkarinen, Kastelli Group Oy
Raimo Pesola, Rakennusliike Lapti Oy
Jukka Vaaramo, Kastelli-talot Oy

Kastelli Group lyhyesti

Kastelli Group Oy on voimakkaasti kasvava rakennusalan toimija, johon kuuluvat Rakennusliike Lapti Oy, Kastelli-talot Oy, Terawatt Oy, KW Component Oy, Nuotek Oy ja Lapcon Oy. Konserni rakentaa asuntoja, pientaloja, toimitiloja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Konsernin ennustettu liikevaihto vuodelle 2017 on n. 320 miljoonaa euroa. Konserni työllistää noin 650 henkilöä.