Nimitystiedote: Muutoksia Kastelli Group Oy:ssä ja konserniyhtiöissä

Kastelli Group Oy

Timo Pekkarinen on nimitetty Kastelli Group Oy:n toimitusjohtajaksi 1.9.2017 alkaen nykyisen toimitusjohtajan Antti Pohjolan jäädessä eläkkeelle. Pohjola jatkaa edelleen hallitustyöskentelyä Kastelli Groupin yhtiöissä. Timo Pekkarinen on aiemmin toiminut pitkään perustamansa Rakennusliike Lapti Oy:n toimitusjohtajana.

Raimo Pesola on nimitetty Rakennusliike Lapti Oy:n toimitusjohtajaksi 1.8.2017 alkaen. Tätä ennen hän on toiminut Laptin Keski-Suomen aluejohtajana.

Kastelli-talot Oy

Jukka Vaaramo on nimitetty Kastelli-talot Oy:n toimitusjohtajaksi 1.6.2017 alkaen. Tätä ennen hän on toiminut Kastelli-talot Oy:n liiketoimintajohtajana.

Timo Pekkarinen, Kastelli Group Oy, puh. 040 544 9245

Timo Pekkarinen, Kastelli Group Oy
Raimo Pesola, Rakennusliike Lapti Oy
Jukka Vaaramo, Kastelli-talot Oy

Kastelli Group lyhyesti

Kastelli Group Oy on voimakkaasti kasvava rakennusalan toimija, johon kuuluvat Rakennusliike Lapti Oy, Kastelli-talot Oy, Terawatt Oy, KW Component Oy, Nuotek Oy ja Lapcon Oy. Konserni rakentaa asuntoja, pientaloja, toimitiloja sekä terveydenhoito- ja hoivakiinteistöjä. Konsernin ennustettu liikevaihto vuodelle 2017 on n. 320 miljoonaa euroa. Konserni työllistää noin 650 henkilöä.

Tikkurilassa Tikkuraitti uudistuu - Lapti rakentaa uuden korttelin Prisman viereen13.9.2017 15:40Tiedote

Rakennusliike Lapti rakentaa noin 200 asuntoa 3-8-kerroksiseen asuin- ja liikerakennukseen Tikkurilan ydinkeskustaan Tikkuraitille kävelykadun varteen Prisman viereiselle tontille. Nykyinen 1960-luvulla valmistunut liike- ja asuinrakennus puretaan. Rakentaminen käynnistyy marraskuussa nykyisten rakennusten purkamisella. Korttelin rakentaminen kestää noin kaksi vuotta ja se on osa Tikkurilan keskusta-alueen lähivuosien uudistumista.

Aallonportin asuinkorttelin rakentaminen käynnistyy Jyväskylässä24.8.2017 14:00Tiedote

Lapti rakentaa Aallonportin asuinkorttelin Jyväskylän ydinkeskustan sisääntulon varrelle Hämeenkatu 5:een. Kortteliin rakennetaan vaiheittain seitsemän kerrostaloa, joihin tulee yhteensä noin 250 asuntoa. Aallonportti kunnioittaa Suomen kenties tunnetuimman arkkitehdin ja muotoilijan muistoa nimeämällä korttelin talot hänen itsensä ja läheistensä mukaan. ”Oman talon” saavat Alvarin lisäksi hänen ensimmäinen ja toinen vaimonsa, tyttärensä ja poikansa sekä vanhempansa.

Lapti rakentaa seitsemän kerrostalon korttelin Meritoppilaan Ouluun21.3.2017 08:30Tiedote

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Oulun Meritoppilaan seitsemän kerrostaloyhtiön korttelin Toppilansalmen ylittävän Möljän sillan viereen. Tontille tulee yhteensä 18 000 kerrosneliötä asuntoja ja näitä palveleva maanalainen autohalli. Ensimmäisen 8-kerroksisen kerrostaloyhtiön, johon tulee yhteensä 68 asuntoa, rakentaminen käynnistyy tänä vuonna ja sen on arvioitu valmistuvan vuoden 2018 aikana. Koko korttelin rakentaminen kestää arviolta 5-6 vuotta.