Nimitysuutinen: BDO saa kuusi uutta osakasta

BDO saa kuusi uutta osakasta. Uudet osakkaat ovat Kajsa Backas-Heikkilä, Andreas Holmgård, Harri Huikuri, Henrik Juth, Hanna Keskinen ja Jan Kovero. Kaikki uudet osakkaat ovat yrityksen palveluksessa olevia asiantuntijoita.
  • KTM Kajsa Backas-Heikkilä vastaa Business Services & Outsourcing -palveluistamme. Kajsa on työskennellyt BDO:lla vuodesta 2016.

• KHT, JHT Andreas Holmgård työskentelee Pohjanmaan aluejohtajana ja vastaa myös Ahvenanmaan toimipisteestämme. Andreas on erikoistunut omistajavetoisten yhtiöiden ja kuntien tilintarkastukseen. Andreas aloitti uransa tilintarkastusassistenttina BDO Audiatorilla vuonna 2006.

• Vero- ja lakitiimiä johtava OTM Harri Huikuri on erikoistunut sekä kotimaiseen että kansainväliseen välilliseen verotukseen sekä yritysjärjestelyiden verotukseen. Hänellä on yli 23 vuoden kokemus verotuksen parista ja hän on ollut töissä paitsi tilintarkastusyhteisöissä, myös asianajotoimistoissa ja verohallinnossa. Harri on työskennellyt BDO:lla vuodesta 2018.

• KHT Henrik Juth työskentelee tilintarkastajana erityisesti suurten ja keskisuurten kansainvälisten yritysten parissa. Henrik aloitti BDO:lla vuonna 2016, mitä ennen hän työskenteli 15 vuoden ajan suurissa tilintarkastusyhtiöissä.

• KHT, JHT Hanna Keskinen työskentelee Pirkanmaan aluejohtajana. Hannalla on monipuolinen kokemus tilintarkastuksesta sekä yksityis- että julkissektorilla ja hän toimii erityisasiantuntijana erilaisissa sisäisen tarkastuksen toimeksiannoissa. Hän on työskennellyt BDO:lla vuodesta 2013.

• KTM, KHK Jan Kovero johtaa Valuation & Corporate Finance -tiimiä. Jan on erikoistunut yrityskauppaneuvonantoon ja arvonmäärityksiin. Jan tuli BDO:lle vuonna 2015.

-          Toivotan uudet osakkaamme lämpimästi tervetulleiksi! He ovat jokainen osoittaneet ahkeruutta, sitoutumista yhdessä tekemiseen, muiden auttamiseen ja yhteisten unelmiemme saavuttamiseen. He ovat oman alansa huippuasiantuntijoita ja sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme erinomaista asiakaspalvelua. Uudet osakkaamme ovat avainhenkilöitä BDO:n kasvun luomisessa sekä liiketoiminnan ja palvelujen kehittämisessä, sanoo toimitusjohtaja Taneli Mustonen.

Uusien nimitysten myötä BDO:n osakkaiden määrä nousee 23:een. Osakkaiden yhteenlaskettu keski-ikä on 53 vuotta.

-          Haluamme myös jatkossa kutsua osakkaiksi ansioituneita työntekijöitämme mahdollistamaan tavoitteidemme ja unelmiemme saavuttamista, Taneli Mustonen kertoo.

BDO:n uudet osakkaat

Ari Lehto, JHT,KHT
hallituksen puheenjohtaja, partner
ari.lehto@bdo.fi

Taneli Mustonen, KHT
toimitusjohtaja, partner
taneli.mustonen@bdo.fi

Andreas Holmgård, KHT, JHT, Pohjanmaan aluejohtaja, partner
Jan Kovero, KHK, Johtaja, Valuations & Corporate Finance, partner
Hanna Keskinen, KHT, JHT, Pirkanmaan aluejohtaja, partner
Kajsa Backas-Heikkilä, Johtaja, taloushallinnon ulkoistaminen (Business Services & Outsourcing), partner
Harri Huikuri, johtaja, vero- ja lakipalvelut, partner
Henrik Juth, KHT, partner

BDO on yksi maailman johtavista tilintarkastus- ja asiantuntijaorganisaatioista. Tarjoamme laadukkaita tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvonantopalveluja yrityksille, julkissektorin organisaatioille ja muille yhteisöille. Palvelemme asiakkaitamme yli 88 000 asiantuntijamme voimin 167 maassa, Suomessa meitä on yli 200.