Nimitysuutisia - huippuosaajia Assemblinille

Assemblinin Helsingin Teknisiin Palveluihin, Energia- ja elinkaaripalveluihin, Helsingin Talotekniikkaurakointiin ja Linjasaneeraus-yksikköön on nimitetty uusia huippuosaajia.

Miska Laaksonen (s.1979) on nimitetty Assemblinin Talotekniikkaurakointiin sähköosaston projektipäälliköksi. Laaksonen on aloittanut tehtävässään 1.6.2018 ja hän työskentelee Helsingin toimipisteessä. Laaksosella on melkein 20 vuoden kokemus sähköprojektien hoidosta.

Kim Kärkkäinen (s. 1976) on nimitetty Assemblinin Energia- ja elinkaaripalvelut-yksikköön projektipäälliköksi. Kärkkäinen on aloittanut tehtävässään 4.6.2018 ja hän työskentelee Helsingin toimipisteessä. Kärkkäinen opiskelee tällä hetkellä LVI-insinööriksi Ammattikorkeakoulu Metropoliassa, mutta hänellä on jo vuosien kokemus KVV työnjohtaja ja lvi-asentajan koulutuksien pohjalta työnjohtotehtävistä, sekä toiminut projektipäälikkönä lvi-linjasaneraus kohteissa

LVI-teknikko Alpo Granqvist (s. 1959) on nimitetty Assemblinin talotekniikka-yksikköön IV-tarjouslaskijaksi. Granqvist työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 1.6.2018. Granqvistilla on yli 20 vuoden kokemus IV-tarjouslaskennasta ja laskentaohjelmien kehittämisestä ja ylläpidosta.

Rakennusmestari Olli Anttila (s. 1987) on nimitetty Assemblinin Linjasaneeraus-yksikköön Helsinkiin vastaavaksi mestariksi. Anttila aloitti tehtävässään 23.5.2018 ja hän on aikaisemmin työskennellyt Consti Talotekniikka Oy:ssä.

Stefan Erkkilä (s. 1975) on nimitetty LV-huoltopäälliköksi Assemblinin Helsingin Teknisiin Palveluihin. Erkkilä on aloittanut tehtävässään 2.5.2018. Erkkilän vastuu-alueina ovat Teknisten Palveluiden LV-tehtävät, kuten resursointi, hallinnointi ja projektien seuranta. Erkkilä on työskennellyt aikaisemmin Assemblinilla vuosina 2010-2015. Tämän jälkeen hän työskenteli LVIS-Hokka Oy:ssä 2015-2018.

Huoltopäällikkö Stefan Erkkilä
IV-tarjouslaskija Alpo Granqvist
Vastaava mestari Olli Anttila
Projektipäällikkö Miska Laaksonen
Projektipäällikkö Kim Kärkkäinen

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?