Nimitysuutisia Assemblinilla

Assemblinin Helsingin Automaatiourakointiin, Energiatehokkuuspalveluihin ja Talotekniikkaurakointiin on nimitetty uusia huippuosaajia.

Tero Hailikari (s.1974) on nimitetty Assemblin Talotekniikkaurakointiin asennuspäälliköksi. Hailikari työskentelee Assemblinin Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 12.9.2018. Hailikari on aikaisemmin työskennellyt Caverion Suomi Oy:ssä muun muassa projekti- ja asennuspäällikkönä. Hailikarin vastuualueina ovat omien vastuuprojektien lisäksi LVI-yksikön asentajaresurssit ja talotekniikkaprojekteissa talotekniikkapäällikön tehtävät.

Insinööri Jesse Juslenius (s. 1993) on nimitetty Assemblinin Rakennusautomaatiourakointiin projekti-insinööriksi. Juslenius työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut tehtävässään 3.9.2018. Juslenius on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Perel Group Oy:ssä. Assemblinilla Jusleniuksen työtehtäviin kuuluu rakennusautomaatioprojektien projektisuunnittelu.

Ami Björk (s. 1989) on nimitetty Assemblinin Energiatehokkuus- ja elinkaaripalvelut-yksikköön energiamanageriksi. Björk työskentelee Helsingin toimipisteessä ja hän on aloittanut työtehtävässään 3.9.2018. Björk on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Ouman Oy:ssä energiatehokkuuspalveluissa sekä Helsingin Kaupungilla. Björkin vastuualueina Assemblinilla ovat muun muassa etävalvontatehtävät.

Jesse Juslenius
Tero Hailikari