Nimitysuutisia PlusTerveys-Klinikat Oy:ssä

Hammaslääkäri Kaj Karlsson on nimitetty PlusTerveys-Klinikat Oy:n operatiivisesta toiminnasta vastaavaksi johtajaksi 1.1.2017. Karlsson myös jatkaa aiemmassa tehtävässään PlusTerveys Oy:n lääketieteellisenä johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Erikoishammaslääkäri Ari Nyysti on nimitetty PlusTerveys-Klinikat Oy:n kehityspäälliköksi 1.1.2017. Nyysti toimi aiemmin PlusTerveys-Klinikat Oy:n operatiivisena johtajana.

Suuhygienisti Emilia Penttinen on nimitetty PlusTerveys-Klinikat Oy:n operatiiviseksi päälliköksi 1.1.2017. Penttinen toimi aiemmin PlusTerveys-Klinikat Oy:n johtavana suuhygienistinä.

Kaj Karlsson
Ari Nyysti
Emilia Penttinen

PlusTerveys-Klinikat Oy on PlusTerveys Oy:n omistama hammaslääkäri- ja suuhygienistipalveluita tarjoava yritys. PlusTerveys Klinikoiden toimipisteet muodostavat yhdessä emoyhtiön kanssa yli 150 toimipisteen Suomen suurimman yksityisen hammaslääkärivastaanottojen ketjun. Kotimaisen PlusTerveyden omistavat kokonaan yhtiössä työskentelevät hammaslääketieteen ja lääketieteen ammattilaiset. PlusTerveys-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 120,8 miljoonaa euroa.