Nina Elomaa vastuullisuusjohtajaksi S-ryhmään

DI Nina Elomaa on nimitetty vastuullisuusjohtajaksi SOK:lle, S-ryhmän vastuullisuutta kehittämään. Hän on toiminut viimeiset kuusi vuotta Fazer-konsernin vastuullisuusjohtajana ja aloittaa uudessa tehtävässään 23.3.2020.

”Ninalla on vahva ja monipuolinen tausta sekä kokemus vastuullisuuden eri osa-alueista. Kokemus energia-alalta, kuluttajatuotteista, hankintaketjuista, ihmisoikeustyöstä ja vastuullisuuden integroinnista liiketoimintastrategioihin antavat erinomaiset edellytykset johtaa S-ryhmän vastuullisuustyötä. Toivotan Ninan tervetulleeksi S-ryhmään”, kenttäjohtaja Arttu Laine SOK:lta sanoo.

”On hienoa päästä jatkamaan upeaa ja pitkäjänteistä vastuullisuustyötä, jota S-ryhmässä on tehty. Edessä on monia vastuullisuushaasteita, ja S-ryhmän eri toimialoilla on merkittävä rooli näiden haasteiden taklaamisessa ja ratkaisujen löytämisessä, yhdessä sidosryhmien kanssa. Konkreettiset toimenpiteet ovat keskeisessä roolissa, esimerkiksi sen ratkomisessa, miten teemme vastuulliset valinnat mahdollisiksi kaikille kuluttajille”, Nina Elomaa kuvailee.