No Pizza avasi pilottiravintolan Citycenter-kauppakeskukseen

Kotipizza Groupin kehittämän ja kansainvälisille markkinoille suunnatun No Pizza -ravintolakonseptin pilottiravintola avautui Citycenter-kauppakeskuksessa Helsingissä. No Pizza -konseptin ytimessä ovat sourdough-pohjaiset pizzat ja uudenlainen ravintolaympäristö.

Ensimmäinen No Pizza -ravintola avattiin tiistaina 19.6. Helsingin keskustassa sijaitsevan Citycenter-kauppakeskuksen toiseen kerrokseen. Tunnelmaa No Pizzassa luovat viihtyisä sisustus, räätälöity musiikki ja kansainvälinen tiimi. Iltaisin se toimii baarina.

No Pizza -konsepti rakentuu juureen tehdystä sourdough-taikinasta valmistetulle pizzapohjalle, vastuullisesti tuotetuille, korkealaatuisille raaka-aineille, selkeälle visuaaliselle ilmeelle ja rennolle digitaalisesti täydennetylle asiakaskokemukselle. Pizza paistetaan korkealämpöuunissa ja moni täytteistä lisätään paiston jälkeen asiakkaan edessä tiskillä. Ravintolan erikoisuus on hanasta saatava Provencen roséviini.

No Pizzassa maksetaan käteisen sijaan sähköisesti: parempi luonnolle, turvallisempi työntekijöille. Ravintolalla on verkkokauppa ja äppi, josta pizzat voi ostaa ja tilata etukäteen. Ravintola myy myös No Pizzan arvomaailmaa tukevia oheistuotteita, kuten No Trash -kierrätyskasseja.

Musiikkimaailma on toteutettu Soundtrack Your Brandin eli Spotifyn yrityksille suunnatun palvelun kanssa yhteistyössä ja ravintolalle on luotu kokonaan oma, brändiin ja arvomaailmaan sopiva soittolista.

”Pilottiravintola on ainoa No Pizza -liikepaikka, jonka perustamme Suomeen. No Pizza ei tule kilpailemaan Kotipizza-ketjun kanssa”, sanoo Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen.

”Helsinki on todella laadukas ja kansainvälinen ravintolakaupunki. Tämä on täydellinen paikka testata kansainvälistä ravintolakonseptia.”

Kotipizza Group suunnittelee laajentavansa No Pizzan pohjoismaiseksi ravintolaketjuksi master franchise -yhteistyön pohjalta. No Pizzan konsepti ja liiketoimintamalli on suunniteltu siten, että sen toimintaa voidaan laajentaa Pohjoismaiden jälkeen myös muille markkinoille.

Toimitusjohtaja Tommi Tervanen, Kotipizza Group
tommi.tervanen@kotipizzagroup.com, 0207 716 743

Kehitysjohtaja Riikka Ahtiainen, Kotipizza Group
riikka.ahtiainen@kotipizzagroup.com, 0207 716 712

Kuvayhteydenotot
Viestintäpäällikkö Sonja Paju, Kotipizza Group
sonja.paju@kotipizzagroup.com

www.nopizza.rocks

Hermannin rantatie 2 B

No Pizza on osa Kotipizza Groupia, johon kuuluvat lisäksi Kotipizza-ketju, hankinta- ja logistiikkayritys Helsinki Foodstock Oy, vuonna 2015 avattua meksikolaistyyppistä ravintolaketjua Chalupaa operoiva Chalupa Oy sekä joulukuussa 2017 ostettu The Social Burger Joint Oy, joka hallinnoi Social Burgerjoint -ravintolaa ja Social Food -ruokarekkaa. Tilikaudella 2017 Kotipizzan liikevaihto oli 106,3 miljoonaa euroa, Foodstockin liikevaihto oli 64,2 miljoonaa euroa ja Chalupa-ketjun ravintoloiden myynti 3,75 miljoonaa euroa. Kotipizza Group -konsernin liikevaihto samalla ajanjaksolla oli 68,7 miljoonaa euroa ja vertailukelpoinen EBITDA 6,23 miljoonaa euroa.

Kotipizza palkitsi menestyneitä yrittäjiään12.4.2018 09:00Tiedote

Kotipizza-ketju palkitsi yrittäjiään eri puolilta Suomea myynnin kehityksestä ja erinomaisista myynneistä sekä valitsi vuoden 2017 huippuyrittäjät eri sarjoissa. Lisäksi ketju antoi kunniamainintoja liiketoiminnan kehittämisestä, hyvästä henkilöstöjohtamisesta, yrittäjäyhteistyöstä ja asiakaskokemukseen panostamisesta. Palkinnot jaettiin Kotipizzan vuosittaisessa Talvipäivät-tapahtumassa, joka päättyy tänään.