NoHo Partnersin johtoryhmän jäsenet tekevät yhtiöön 1,2 miljoonan euron sijoituksen

Ravintolayhtiö NoHo Partners Oyj:n johtoryhmän jäsenet ovat tehneet merkittävän sijoituksen yhtiöön ostamalla yhteensä 150 000 kappaletta eli 1,2 miljoonan euron arvosta yhtiön osakkeita.

Helsingin Hernesaaressa sijaitseva Löyly on yksi NoHo Partnersin noin 220 ravintolasta.

Osakkeiden ostot eivät ole sidottuja kannustin- tai palkkiojärjestelmiin. Järjestely koskee NoHo Partnersin koko johtoryhmää ja sen kymmentä jäsentä.

- On poikkeuksellista, että koko johtoryhmä tekee omalla rahallaan näin merkittävän sijoituksen yhtiöön. Se alleviivaa johtomme sitoutumista ja luottamusta yhtiömme arvonluontiin. Strategiamme etenee aikataulussa, ja tämän joukkueen kanssa on luottavainen olo viedä tarinaamme eteenpäin, kertoo NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström.

NoHo Partnersin johtoryhmään kuuluvat:

Aku Vikström, toimitusjohtaja, johtoryhmän puheenjohtaja
Juha Helminen, kansainvälisten liiketoimintojen johtaja, toimitusjohtajan sijainen
Jarno Suominen, talousjohtaja
Perttu Pesonen, kehitysjohtaja
Anne Kokkonen, henkilöstöjohtaja
Benjamin Gripenberg, liiketoimintajohtaja, Ruokaravintolat pk-seutu
Tanja Virtanen, liiketoimintajohtaja, Ruokaravintolat muu Suomi
Eemeli Nurminen, liiketoimintajohtaja, Yökerhot ja viihde pk-seutu
Paul Meli, liiketoimintajohtaja, Yökerhot ja viihde muu Suomi
Tero Kaikkonen, liiketoimintajohtaja, Fast Casual

Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj, puh. +358 44 011 1989

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 220 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi ja Cock’s & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2018 liikevaihto oli 323,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 7,2 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 500 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. NoHo Partnersin osakkuusyhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllisti tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää.

NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi

NoHo Partners laajentaa lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan – Pihka-ravintolat ja K-Kampus yhtiön ravintolaportfolioon5.8.2019 10:00:00 EESTTiedote

NoHo Partners laajentaa ravintolatoimintaansa kasvavaan ja kehittyvään lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan. Ravintolayhtiö perustaa Juuri Yhtiöt Oy:n kanssa yhteisyrityksen, joka operoi jatkossa neljää Pihka-henkilöstöravintolaa sekä Tapahtumatalo Bankia. Lisäksi NoHo Partners vastaa K-ryhmän uuden päätoimitalo K-Kampuksen ravintola-, kokous- ja tapahtumapalveluista.

NoHo Partnersin kansainvälistymistrategiassa seuraava askel – Toimintaa laajennetaan Norjaan3.4.2019 08:01:00 EESTTiedote

NoHo Partners Oyj laajentaa ravintolaliiketoimintaansa strategiansa mukaisesti uudelle markkina-alueelle Norjaan. Konserni perustaa yhdessä paikallisen ravintolatoimija Crea Diem-gruppenin kanssa yhteisyrityksen, josta NoHo Partnersin omistus on 80 prosenttia. Perustettava yhtiö ostaa tiettyjen Carpe Diem- ja Crea Diem -tytäryhtiöiden osakekannat sekä 70 prosenttia Trobbelskyter-yhtiön osakekannasta. Kaupan ja 15 ravintolan myötä NoHo Partnersista tulee merkittävä toimija Norjan ravintolamarkkinassa.

Savoylle ja Palacelle kovan tason omistajajoukko: Uusi ravintolayhtiö tähtää maailman huipulle1.3.2019 10:30:28 EETTiedote

Suomeen syntyy uusi huippuluokan ravintolayhtiö, joka ottaa hoitaakseen juuri Michelin-tähdellä palkitun Palacen ja legendaarisen Savoyn toiminnan. Uuden yhtiön perustajina ja omistajina toimivat NoHo Partners ja uuden yhtiön johtoryhmän muodostava nelikko: Lontoosta Suomeen palaava keittiömestari Helena Puolakka, Ravintola Palacen keittiömestari Eero Vottonen sekä yrittäjät Saku Tuominen ja Jyrki Sukula.