NOKAN PIENTILATORI TULEE JÄLLEEN

Ravintola Nokka järjestää jo perinteeksi muodostuneen pientilatorin Helsingin Katajanokalla elokuun viimeisenä lauantaina 26.8. Kaikille avoin ruokatapahtuma lopettaa kesän kunnialla ja herauttaa takuulla veden kielelle. Pientilatori on avoinna ja grilli kuumana kello 11.00 - 17.00.

Kun haussa on sesongin parhaat, kotimaiset huippu raaka-aineet, kulku kannattaa suunnata Kanavarannan henkiin herätettyyn sykkeeseen ja siellä sijaitsevaan Ravintola Nokkaan. ”Puhtaat, kotimaiset raaka-aineet ansaitsevat enemmän huomiota myös ravintoloissa”, sanoo ravintoloitsija ja keittiöpäällikkö Ari Ruoho. Jo seitsemättä kertaa järjestettävässä Ravintola Nokan Pientilatori -tapahtumassa pääsee maistelemaan laadukasta kotimaista lähiruokaa ja -juomaa sekä tekemään ostoksia parinkymmenen eri tuottajan tiskiltä.

Grilli käy kuumana Nokan terassilla ja nälän yllättäessä voi nauttia kokonaisena grillattua luomupossua ja luomukasvisherkkuja. Myös jano on mukava sammuttaa merinäköalasta nauttien. Saatavilla on luomuvirvokkeita, viiniä ja olutta. Nokan puotikahvilassa toimii Nokan oma myyntipiste, josta saa myös pientä syötävää sekä kahvia, teetä, erikoiskahveja ja keittiön omaa pientä makeaa.

Nokan ideologia on alusta asti rakentunut kolmen avainasian ympärille: kotimaisuus, puhtaat raaka-aineet ja ekologisuus. ”Meille on tärkeää, että tunnemme ihmisen tuotteen takana. Sen vuoksi joka kesä järjestämämme Pientilatori-tapahtuma on tärkeä niin henkilökunnalle kuin vierailijoillekin”, kertoo ravintoloitsija ja ravintolapäällikkö Terhi Vitikka.

Mukana tapahtumassa mm: Ahlberg, Anjan Luontoherkku, Arctic Superfoods, Bovik, Chjoko, Feri’s Sausages, Goodio, Herrakunnan Lammas, Laidun Hereford, Mustila Viini, Pienikylä, Sallan Villiporo, Stadin Tarhaajat ja Hunajafrendit ry, Svarfars, Viiniverla, Vääksyn Mylly, Wanhantuvan Ankkala, Åby Foods

Ravintola Nokan Pientilatori järjestetään lauantaina 26.8.2017.
Ovet ovat avoinna klo 11.00 - 17.00.

Ravintola Nokka, Kanavaranta 7 F, 00160 Helsinki.

Terhi Vitikka
Ravintolapäällikkö
terhi.vitikka@ravintolanokka.fi

Ari Ruoho
Keittiöpäällikkö
ari.ruoho@ravintolanokka.fi

Royal Ravintolat Oy on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus. Siihen kuuluu 46 yksilöllistä ruokaravintolaa sekä 20 Hanko Sushi -, 5 Pizzarium- ja 2 Pizzeria Luca -ravintolaa eri puolilla Suomea. Nämä yhdessä työllistävät yli 1 000 henkilöä. Liikevaihtotavoite vuodelle 2018 on yli 100 miljoonaa euroa.

Hanko Sushi avaa Regatta SPA -kylpylään3.5.2018 13:05Tiedote

Stockmann Roof by Teatteri -terassiravintola laajenee vielä korkeammalle2.5.2018 10:01Tiedote