Nokialla pelattiin täysin väärä rivi – tuloksena 125 000 euron voitto

Nokialla Välikadun R-kioskilla asioinutta pelaajaa onnisti lauantaina 5. toukokuuta, kun hän ei saanut Kaikki tai ei mitään -pelissä yhtään numeroa oikein. Pelaaja voitti 125 000 euron päävoiton.

Voitto tuli euron panoksella. Pelaaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän voi lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Kaikki tai ei mitään -pelissä valitaan 12 numeroa 24:stä. Jos pelaaja saa kaikki numerot oikein tai kaikki väärin, hän voittaa päävoiton, jonka kerroin on 125 000. Suurin mahdollinen voitto viiden euron panoksella on 625 000 euroa.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.