Nokkapokasta yli 25 000 euroa Petäjävedelle

Onnekas petäjäveteläinen nettipelaaja voitti 12.7. Veikkauksen Nokkapokka-nettiarvasta 25 235 euroa.

Veikkauksen asiakkaana hän saa rahat suoraan omalle tililleen.

Lyhyesti Nokkapokka-nettiarvasta: Mitä useammalle linnulle löydät parin, sitä pidemmälle peli etenee ja sitä suuremmaksi voittosummasi kasvaa.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.